sminktesztek | NYC Applelicious Glossy Lip Balm 358


Valamelyik blogon olvastam (Lányos sarok talán? nem esküszöm meg rá), hogy a NYC kivonul a Rossmannokból. A hír még nem biztos, de az viszont igen, hogy szép zöld cetlikkel pakolták tele az állványt, ami kiárusítást jelent. A kiárusítás pedig olyan dolog, amit én nagyon-nagyon szeretek, mert olyan aranyos és szép dolgokhoz jutok hozzá aprópénzért, mint ez a kis karácsonyi csoda itt fenn.

A NYC Applelicious Glossy Lip Balm 358-as árnyalatáról van szó, ami a Garnet Gala fantázianevet kaptam. Igazából rányomhatták volna gigantikus betűkkel, hogy Mrs Claus vagy Christmas vagy bármilyen hasonló, mert ennek ka-rá-csony-szí-ne-van. Esküszöm nektek.

A középen levő rózsaszín rész nem is ad semmi extrát - szerintem az lehet az ápolásért felelős rész -, de a külseje az sötétpiros, dugig tömve kis piros csillámokkal.

Tökéletes.

Amióta birtoklom, azóta szakadatlan megy a Jingle Bells és a Sleigh ride - úgy érzem, ennek csak a szilveszter vethet majd véget -, amit én egyáltalán nem bánok. 

Ápolóhatása akad, de nem sok - brutál cserepes ajkakon egyáltalán nem csinál csodát, de amikor önmagában viselem, bőven elég és nem kívánok mellé más balzsamot. Az illata pedig cukorköpenyes almára hajaz. És karácsonyszíne van, említettem már?





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése