esőesték | 30 random dolog rólam

Castiel szeret így aludni - vagy a mellkasomon, ami szintén édes, csak kényelmetlen

1. Egy sorozatbeli angyal után neveztem el a macskámat, aki rendkívül imádja a paradicsomos ételeket. Ezért van bézs nyakörve is :D

2. Katicabogár volt a jelem az oviban.

3. Van egy Sam Winchesterről készült kollázs az éjjeliszekrényemen, amit egy kedves barátnőmtől kaptam karácsonyra.

4. Imádok online vásárolni: eBay, NailLand, MUP, minden jöhet.

5. Szomorú vagyok, ha télen nem esik a hó.

6. Akkor is szomorú vagyok, ha a szülinapomon - január 25. - nem esik a hó.

7. Egyszer szeretnék egy ragdollt a meglévő maine coonom mellé, akit Daliásnak hívnék :D

8. Kanadában szeretnék letelepedni.

9. Majdnem minden este kifestem a körmeim - ilyenkor tudok a legjobban tanulni.

10. Úgy gondolom, hogy Steve Rogers és Bucky Barnes kapcsolata megér egy dolgozatot. Szerencsére van is lehetőségem megírni - mert imádom a Marvel filmeket. Ide nekem az összeset :D

11. Néha elbizonytalanodom a szakmaválasztásomon, mikor rádöbbenek az ápolónői felelősségre, de aztán mindig visszaterelem magam, mert tudom, hogy szeretni fogom.

12. Szeretnék színházi sminkesnek tanulni a diplomám elvégzése után. Vagy legalábbis sminkesnek.

13. Nem szeretem a salátát - fel sem tudom fogni, hogyan képesek emberek magukban enni. Más zöldségekkel párosítva oké, nagyon maximum limonádéba áztatva, tojásos nokedli mellé, de amúgy borzalmasan keserű.

14. Imádom a Diótörőt, a telet és a karácsonyt.

15. Nagyon szeretek újféle süteményeket sütni - még jobb, ha szétosztogatom és ízlik az embereknek.

16. Kötelezném a Lovely-t a fehér-arany-ezüst homokklakjaik állandósítására.

17. Imádom termoszban magammal vinni a forró teát, hogy aztán napközben iszogathassam.

18. Fürdés közben mindig énekelek - néha sajnálom a szomszédaim, de szerintem nem hallatszik át, mert még nem akartak megölni álmomban :D

19. Nagyon rosszul alszom - egyáltalán nem élvezem, de egyelőre nem találtam rá tartós megoldást.

20. Ha lányom lesz, nagyon szeretném neki a Morgána nevet adni, vagy a Tatjanát.

21. Sosem gondolkodtam el fiúneveken, de másodikként szeretném továbbvinni a családban hagyományos Imre nevet.

22. Rettenetesen várom a Game of Thrones új évadát, bár az Outlander az aktuális kedvenc sorozatom.

23. Nem szeretem az Ózt.

24. Rendkívül szeretem a skót/ír népdalokat, illetve a keltai hangzásúakat is.

25. Nagyon szeretem Laurell K Hamilton és Kresley Cole könyveit.

26. Mindenképp el szeretnék látogatni Oroszországba.

27. Rossz egyetemista vagyok: nem szeretem az alkohol ízét. Ez nem gátol meg egy-egy buliban, de alapvetően elutasítom a szeszes italokat.

28. El szeretnék tölteni egy hetet az etióp magasföldön vagy bárhol a Földön, ahol jelentős fényszennyezés nélkül láthatom az éjszakai égboltot.

29. A sárgabarack a kedvenc gyümölcsöm.

30. Egyszer szeretnék találkozni Emma Watsonnal vagy Helena Bonham Carterrel.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése