sminktesztek | maybelline affinimat alapozó & púder


Sajnos előre le kell szögeznem, hogy a képeken szereplő színek elég messze állnak a valóságtól - én csak a hatásról tudok beszámolni, az árnyalatokat mindenképp csekkoljátok le drogériákban vagy más blogokon, mert ez valahogy abszolút nem jött össze, bárhogy is próbáltam.

Egy sikeres DM akció során szereztem be, ahol az alapozót 2000 forintért kínálták, a púder pedig ajándékba volt mellé. Tűnődtem, hogy mire kellene lecserélnem a Kryolan alapozómat, ez pedig egy nagyon jókor jött ajánlat volt, pedig csak beugrottam szétnézni :D Korábban már többféle Maybelline alapozót és púdert használtam, így örömmel láttam, hogy ez kifejezetten olajos/kombinált bőrre készült.


Maybelline Affinimat Perfecting + Mattifying Foundation - #16 Vanilla Rose: a lényeg, hogy rövid és könnyen megjegyezhető neve van...  neem, a lényeg az, ami benne van! Az pedig szerintem egy egészen korrektre sikerült alapozó. A csomagolása hagyományosan rettenetes, nem tudom kinek jutott eszébe folyékony terméket tubusba tölteni, de lenne hozzá egy-két keresetlen szavam... Mindenesetre a hozzá fűzött reményeimet maradéktalanul kiváltotta. Közepes fedése van, szépen egy színbe hozza az arcom és nem ül bele a pórusaimba, a szárazabb részeket nem emeli ki, az olajosabbakkal pedig a púderrel karöltve elbánik; de durvább foltokra elkél alá egy korrektor.
Látok rá esélyt, hogy elfogyás esetén újravásárolom majd, de ez még bőven a jövő zenéje.


balra csíkként, jobbra eldolgozva



Maybelline Affinimat Perfecting + Mattifying Powder - #30 Natural Beige: ez pedig a púder párja. A csomagolása iszonyúan meglepett: csavaros! Tudom, hogy ez nem a csövön a luk, de nekem eddig nem volt olyan drogériás púderem, ami így záródott volna. Mondjuk emiatt biztos vagyok abban, hogy a napom egy véletlenszerű pontján nem esik szét, ettől pedig nyugodtabban dobom bele a táskámba a többi kacat közé :D Meglepett még a 16 grammos mennyisége, ami jóval több annál, mint amennyit megszoktam - de ennek csak örülni tudok. A teljesítményével meg vagyok elégedve, nap közben elég egyszer frissítenem, előtte-utána szépen kitart. Ilyenkor sem ül bele a pórusokba, a színe tökéletesen passzol hozzám, nincs okom a panaszra. Bár könnyedén lehet vele túlzásba esni és már-már lisztes arcot csinálni, szóval csak óvatosan!

Ellenben ha tudtok olyan primer-alapozó-púder trióról, ami nem kerül a fele fizetésembe és egész nap kitart, kérlek ne habozzatok megosztani velem is!

balra az alapozócsík mellett simán, jobbra az alapozócsík mellett az eldolgozott alapozón


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése