köröm●lakk | lovely top jewels nr 4


Rendszeresen beugrom a drogériákba, mintegy terápiás módszer, hogy utána büszkén és üres kézzel távozzak.

Nos, ez a rendszer bebukott, amikor megláttam a Lovely új trendkiadását: semmi extrém nem volt benne. Made with Love névre hallgató kollekciót találtam a pin up-os vonalat követve, aztán megnéztem a lakkokat. Az első három nem volt különösebben érdekes a számomra, csupaszín glitteres csodák voltak, aztán megláttam ezt itt.

A négyes olyan, mintha havat lapátoltak volna az üvegbe, legalábbis számomra. Tele van kisebb-nagyobb matt hatszögletű glitterekkel a lakk, ami engem megvett kilóra, mert már amúgy is átböngésztem a Nailland kínálatát egy hasonló után. Szeretem a Lovelyt, amiért gyakorlatilag házhoz hozta nekem :D

Kiszerelését tekintve a hagyományos, az ecsetében sincs változás, a minősége pedig kielégítő. Egy rétegben - szerintem - pont elég glitter kerül a körmökre, nem túl sok kötőanyaggal. Emberi időn belül szárad is, szóval szerintem jó vétel volt :) De érdemes megnézni a többit azoknak, akik szeretik a színesebb példányokat, mert elég szépeknek tűntek. Most pedig jöjjenek a képek:





golden rose - black; moyra - josephine; essence - be berry now; lora quick dry - teal


2 megjegyzés:

  1. Én is mindig büszke vagyok, ha sikerül a "nemvásárlás" kihívás :) A Rossmannban általában nem sikerül :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem szokott, de itt most befuccsolt :D Ma lejártam az Essence - Hello Autumn kollekciója után kifejezetten azért, hogy elbukjam a kihívást, de nem találtam sehol sem Meet My Pumpkint :/

    De szerencsére most nincs új trendkiadás semmiből, a Catrice Velvet Matt szemhéjpúderei meg megvárják, amíg kikotlom azt, hogy melyik színt akarom, mert a "mindeeeet" nem opció :D

    VálaszTörlés