ajakápolás | lush sugar plum fairy ajakradír


Ezt az ajakbalzsamot a kishúgomtól kaptam csak úgy ajándékba - tudja, mennyire iszonyúan szeretem a Diótörőt, és mikor mondtam neki, hogy van ilyen terméke a Lushnak, amire vágyom, elhozta nekem. Jóllehet van még itthon a Santa's ajakradírból is bőven, de ez nem gátolt meg abban, hogy visítsak, mint egy kislány, mikor megláttam :D

Alig bírtam kivárni, hogy befényképezzem és könyékig belemásszak. Nagyon cuki pasztell lila színe van, illatát tekintve édes rágógumis/gyümölcsös vattacukros, az ízét pedig pedig kicsit karácsonyi vattacukros, ha ennek van bármi értelme. Szerintem nem tudok objektívan mérlegelni ezzel a termékkel kapcsolatban, mert egyrészt Diótörő, másrészt karácsonyi, harmadrészt pedig Lettitől kaptam ajándékba. :D 

A honlap ígérete szerint:
"A porcukor abban a pillanatban megédesíti a napod, ahogy eléri az ízlelőbimbóidat. Ez az ínycsiklandó szájradír megpuhítja a legszárazabb téli ajkakat is, hogy kedvedre mókázhass... édesen cuppanós. Élvezd a frissen szedett feketeribizli és az édes vadnarancsolaj gyümölcsös ízeit, ahogy a vibráló bíborszín lassan elhalványul. Itt az idő hogy a saját kezedbe vedd az irányítást - mutasd meg, mit tudsz!"

Hát nem tudom, számomra ez nem bíborszín és feketeribizli/narancs íz, de a gyümölcsösséggel nem vitatkozom. Most elolvasva és az ajkamat radírozva vele igazándiból tényleg van egy amolyan Pickwickes ribizliteás beütése, de őszintén szólva magamtól sosem találtam volna ki. Mindenesetre valóban finom és a hatása pont ugyan olyan jó, mint amilyet elvárok tőle. Tökéletes rúzsalapot képez és a kiszáradáson is segít, az elhalt hámsejteket maradéktalanul eltávolítja amennyiben nem eszem meg előtte, ennél többet én pedig nem akarok. Szerintem megér egy pillantást, ha épp arra jártok és híján vagytok egy jó ajakradírnak :)

Szerintetek felesleges pénzkidobás egy ilyen termék, mondván otthon is el lehet készíteni, vagy valóban megéri megvásárolni őket?

elérhető: Lush | kiszerelés: 25 g | ár: 2450 Ft






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése