sminktesztek | kiárusításos gyűjtőkörút


Szeretem ezeket az őszi-tavaszi szortimentváltásokat, mert egy csomó jó cuccot lehet beszerezni potom pénzekért, amikre másképp amúgy nem adnánk ki a teljes összeget, vagy nem létszükséglet, és mindig le tudjuk magunkat beszélni róla. Ismerős a helyzet, nem? :D Nekem nagyon, de ilyenkor, ilyen árakon nem lehet ezeket ott hagyni.

Az Essence Volumizing Lash Powder egyelőre mutatóban van itt, szentelnék neki majd egy külön posztot, de szerintem - egy picit lelövöm most a poént - megéri a vele való bajlódás!


Catrice Intensif Eye - Black or White Swan?! : Ezzel a darabbal még teljes áron is szemeztem. Aztán tovább nézegettem, mikor az első leárazás volt. De mikor megláttam a kiárusított dobozkában, akkor két pislogás után bevágtam a kosaramba az egyetlen nagyjából érintetlen darabot. Nem titkolt szándékom az, hogy ennek a csodás barnás bronznak az összes grammját kinyerem a panből, a fekete pedig mehet, amerre akar. Együtt is csodálatosan mutat, mert bár potyog a bronz, szépen kiemeli a feketét, de önmagában a megtestesült tökéletes őszi színnel van dolgunk! Szerintem eléggé hasonló a Maybelline egyik Diamond eyes (? nem mernék megesküdni, hogy ez a neve) palettájához, majd lecsekkolom, aztán lehet, hogy beruházok rá.

Essence 3D Eyeshadow - Irresistible Fox-Trott: Nem tudom, mitől tűnik ez ennyire hideg rózsaszínnek a képen - vaku nélkül még rosszabb volt... -, alapvetően egy barackos-aranyos árnyalat a világosabbik része, míg a sötétebb egy csodaszép, metálos középbarna. Szerencsére a Google kipótolja a fényképezéstechnikai hiányosságaim, ráadásul elég sok helyen lehet még kapni, ezért érdemes rá vetni egy pillantást, ha érdekeltek vagytok az ilyen színekben.

az első a Catrice összemosott feketéje, a második pusztán az a csodás szín, míg az utolsó kettő Essence



Maybelline Color Sensational Lipstick - Pleasure me Red: Ő egy egész kicsit kakukktojás, mert a kedvenc legkisebb áruházunkban leltem rá mindössze hatszázhatvan - igen igen, 660, nem ütöttem mellé - magyar forintért, ami alapvetően egy kétezer körüli rúzsért szerintem meglepően jó ár. Nem tudom, miért volt jó ez a Tesco vezetőségének, hogy ilyen áron dobálták ki ezeket a rúzsokat, mert ez a példány majdnem érintetlen volt, de mivel imádom ezt a színt, az előzőnek meg alig van valami az alján, nem volt kétséges, hogy hazahozom.

Catrice Made to Stay - Let's Red Loud: Szeretem ezt a cuccot. Ha akarom, szájfény, ha akarom, ajakbalzsam, ha akarom, rúzs - jó ez mindenre, csak a felvitel módjától függ. Vagy letapogatom, vagy csak felkenem, vagy rúzsceruzát viszek fel alá - buliban tesztelt egy essence ceruzával, végig bírta -, egyszerűen imádni való! Ezt az árnyalatot különben is nagyon szeretem, bár nekem leginkább nyári szín volt. Nektek sikerült beszerezni valamit a Catrice állványról? Meglepően hamar behozták az új szortimentet, amit nem bánok mondjuk... :D

pleasure me red - let's red loud


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése