bőrápolás | essence cake pops


Nem kifejezetten szeretek trendkiadásos-szortimentes posztokat írni - nagyon sok jó blogon találhattok ilyeneket, többek közt Lollynál, én legtöbbször tőle értesülök minden újdonságról -, de most úgy éreztem, kivételt kell tennem, ugyanis imádom az Essence limitált kiadású kézkrémeit! 

A tavalyi gyümölcsös-csokoládés kollekció nem nyerte el a tetszésem, ugyanis nem szeretem a csokis illatú dolgokat, de hasonló reményeket fűzök ehhez a kiadáshoz, mint a két-három éve bejött gyömbéremberkés-almás fahéjas-karamellás forrócsokis trióhoz. Akkor egy iszonyúan édes, már-már elviselhetetlenül cukros gyömbéremberkésre ruháztam be, de annak már csak hűlt helye van.


Amint látjátok, ismét három illatban kapjuk őket: sütis-mandulás, cseresznyés-kókuszos és vaníliás-fahéjas. Én az elsőre és az utolsóra akarok majd vetni néhány pillantást. Októbertől decemberig lesznek kaphatóak, többek közt Magyarországon, Svájcban, Németországban, Ausztriában, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Romániában, csak hogy a közeli helyeket említsük. Azt hiszem, én már türelmetlenül várom!





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése