wishlist | moyou


Rájöttem, hogy szeretek nyomdázni. Nem igényel túl sok időt vagy kézügyességet, precíz és kidolgozott körmeink lehetnek annyiféle variációban, amennyit nem szégyellünk felkenni, így nem csoda, hogy nagyon sokan rajonganak érte - köztük én is :)

Viszont egyelőre csak két Konad lemezkém van itthon, ami nem igazán elég, főleg ha a kis virágos-esernyős témáját nézzük. Persze minőségileg még így, évek után is tökéletes, de szerettem volna ünnepi mintákat, télieket, mindig hordhatót és amúgy is - több nyomdalemezt :D

A Festive kollekcióból három darab van, amit szeretnék magaménak tudni:

A 01-es rendkívül aranyos a kis mézeskalácsemberkéjével, fenyőfájával, Mikulásával, hóemberével és Északi Sark táblájával, de tartok attól, hogy túl nagyok lennének a körmeimre. Bár elég sok képet nézegettem róla, ahol a lányoknak hasonló méretű körme volt, mint az enyém, szóval fontolgatom, hogy teszek egy kísérletet... Sajnos az sem opció, hogy Naillandben megnézem és megveszem, mert nem hozták be itthonra, legalábbis a webshopjukon csak a 03-as és 04-es szerepel.

A 02-es lemez egyedül a húgom miatt kívánságlistás, ugyanis végre-valahára neki is lesz szalagavatója, ahová végül némi hajtépés után kiegyeztünk sminkben-körömben-ékszerekben, amiket tőlem fog kapni. A fehér/ezüst és hópehelyminta dominál majd rajta, ehhez pedig tökéletes ez a hópihékkel telirakott lemez :) Mondjuk még vacillál eközött és az előző között, de ha az elsőt kéri, én csak jobban járok :D

A 06-os pedig az én nagy vágyam, ugyanis tele van karácsonyi mintákkal, kötött pulcsis mintákkal, mindenféle olyan dologgal, amit imádok. Ez volt az első dolog, amit bevágtam a kosaramba - sajnos Naillandnél nem kapható :( -, jelenleg pedig épp készlethiány van belőle, de nem izgulok, mert amint újra raktáron lesz, vándorol is szépen hozzám a messzeségből.



A Fairytale kollekcióból egyetlen lemezt szeretnék, nem túl meglepő módon a 10-es számra hallgató Diótörőset - szerintem ez nem szorul különösebb magyarázatra, bár tartok tőle, hogy picikét nagyok lesznek a körmeimre a minták, de maximum majd megnövesztem őket.



A Gothic kollekció 01-es és 06-os lemeze szintén nagyon tetszik, de ezek közül nem hiszem, hogy használnám bármelyiket is. Az egyeset még csak-csak elővenném a sorozatfüggőségem miatt, de a hatosra ennyi esély sincs. Ismerem magam, mert hiába tetszik iszonyúan, nem venném elő :)



A Pro kollekcióból pedig egy egész csokornyi van, amelyiket magaménak szeretném tudni:

A 08-as lemezben egyetlen minta tetszik nagyon, a jobb alsó csücsökben levő rózsa, de az nagyon! Tudom, hogy főleg tavasszal használnám a többi cuki, kis virágos vésetet is, de az a rózsaminta az, ami eladta nekem az egész lemezt. Előbb-utóbb biztosan be fogom szerezni, de nem tudom, hogy a mostani vagy a következő rendelésem folyamán.

A 04-es lemez tetszik még iszonyúan, imádom a kis muffint, az írást, a virágokat, a baglyot, a nőt, a varjút, mindent! Ez is biztosan jön velem haza a mostani első rendelésemnél :)



Utoljára pedig a Fashionista kollekció 08-as darabját hoztam, ami egy kedves barátnőm szerint egyszerűen "buzibarokk". Én igazat adok neki, de tudom, hogy imádnám felnyomogatni a körmömre :)



Update: a tegnapi többé-kevésbé sikeres Nailland-utam után kijelenthetem, hogy a normális, sokmintás lemezek mint a Fashionista 08, a Festive 06 és a Pro lemezek mintái elég picik. Nekem ez kifejezetten szerencsés, ugyanis az egészségügyben nem hordhatunk hosszú körmöket, ez pedig rávesz arra, hogy ne felejtsem el lereszelni :) Cserében a Fairytale sem túl nagy, így a kis diótörő biztosan ráfér majd a körmömre. Meg is vettem életem első MoYou lemezét - azaz első kettőt -, egy A-England lakkot, szóval mindenképp sikeresnek könyvelem el a napom, amiről nemsokára beszámolok majd :)

1 megjegyzés:

  1. A Festive 01-es lemez hozzám már megérkezett, ha szeretnéd, szívesen lemérem Neked a Téged érdeklő mintákat, hogy tudd, érdemes-e megrendelni! :)

    VálaszTörlés