sminktesztek | catrice check and tweed quattro baked eyeshadow


Szerintem az utóbbi idők legjobb trendkiadása lett ez a Check and Tweed - csak abból gondolom, hogy ez már a második termék ebből a kollekcióból, ráadásul így is visszajárok a displayhez... 

Most a London's Eye nevű négyest hoztam el nektek, amit szintén az Árkádban szereztem meg, csak már Szegeden. Emlékeim szerint 1399 forintot fizettem érte, ami egészen barátságos a mono szemhéjpúdereik árához képest.



Négy színt találunk benne, egy fényes fehéret, egy fényes rózsit, egy fényes középbarnát és egy matt sötétzöldet, ami rajtam inkább szürkeként funkcionál. 

Nem titkolom, hogy leginkább a fehér miatt vettem meg: kishúgom szalagavatója lesz az idén, és az első kérése volt, hogy készítsem őt elő rá. Ehhez kerestem egy nem egyezkedő fényes fehéret: semmi színjátszás, szürkés/sárgás/kékes beütés, csillám, ilyen-olyan holo effekt, mattság, csak fényes csudiszép fehérség. Nyilván mindenféle van itthon belőle, csak olyan nincs, amilyet szerettem volna neki, itt pedig nem voltam hajlandó megalkudni, szóval miután belemásztam a kitett mintákba, egyből sepertem is a kosaramba.

Szerencsére a rózsi és a barna is kihasználható szín a számomra, mindkettőhöz előszeretettel nyúlok és kombinálom a Maybelline Color Tattoo Eternal Goldjával. A matt sötétzöld is egyre jobban tetszik, mindenképp ki fogom próbálni a mélyítővonalba, ugyanis van néhány ötletem vele... Így semmiképp sem állítom, hogy kidobott pénz volt megvennem csak a tökéletes fehérért.


Ennek ellenére kicsit meg voltam szeppenve, mert ahogy Lolly posztja alatt is kommenteltem, épp akkor vettem meg, mikor ő egy kissé negatív véleményt hozott róla. Persze aki szeret vizesen dolgozni, annak oké, de én nem nagyon vagyok híve ennek a módszernek - de bárkinek tartozzak is hálával, rajtam szárazon is tökéletesen működik. Nem tudom, hogy ez a szemhéjalapozómnak köszönhető, az isteni szerencsének vagy valami egyéb oknak, de nagyon hálás vagyok érte.
Hozni fogok vele majd sminket, de ma, mikor a posztot írom - hétfőn este háromnegyed kilenckor - a szemsminkem csak az alsó pillavonalon kopott meg úgy, hogy reggel hat körül kentem fel, ezután végigültem néhány szemináriumot és előadást, végigcsászkáltam fél Szegedet és aztán egy csoporttali keretében sírásig nevettem, szóval volt strapának kitéve rendesen.
A szememen pedig az itt sötétszürkének tűnő zöld is szép zöld, amit remekül lehet satírozni, szóval azt mondom, hogy szerintem megéri az árát. Egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem és nyugodt szívvel tudom ajánlani nektek is!

Van már valamitek a Check and Tweed kollekcióból? Szeretitek? :)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése