köröm●lakk | moyou fashionista & fairytale


Egy icike-picikét újból beleszerettem a nyomdázásba, ezért mikor a Nailland szülinapi akcióját kihasználva elnéztem a WestEndbe, némi körömlakk-szemle után rávetettem magam a MoYou lemezekre. Sajnos nem hoztak be minden mintát, amire vágytam - ilyenek a sokmintás Festive lemezek -, de ez a kettő ott volt, ráadásul a diótörős 30 százalékos akcióban... Hagytam volna ott? :D


A Fashionista lemezzel kezdem, de csak azért, mert ezen képes voltam fennhagyni a kék védőfóliát a fényképezésig. Láthatjátok, hogy a lemezek a legnagyobb biztonságban vannak: vastag kartontok és fólia is védi őket a külső sérülésektől, mikor rendeljük őket. A Nailland standjánál pedig kicsi, átlátszó tasakokban vannak felfüggesztve, így ott sem érheti őket baleset :)

fashionista 08

A lemezek minősége kifogástalan, a minták vésési mélysége szerintem pont megfelelő: én játszi könnyedséggel képes voltam a mintákat az ujjamra applikálni, miután rájöttem a számomra legkényelmesebb technikára.

Meg kell említsem, hogy évek óta nem nyomdáztam, és akkor is csak pici mintás lemezeim voltak, így a teljes ujjas mintákat megvenni elsőre bátorság volt, de nem bántam meg: némi káromkodós lakklemosás után rájöttem a titok nyitjára.
Ilyenkor szembefordítom magammal az ujjam, a körömvégem van a szemem előtt, a körömágyamnál pedig maga a nyomda. Ilyenkor beigazgatom, hogyha rányomom, a minta közepe a körmöm közepére essék, és miután tökéletesnek ítélem, egyszerűen rágörgetem középen, utána pedig nagyon erősen lenyomom, hogy a nyomda gumija egészen rásimuljon a körmeimre. Tudom, kicsit fura a megfogalmazás, ráadásul szóismétlésektől is zsúfolt, nézzétek el nekem :D Elég furán fest például a jobb alsó mintánál az, ha a minta ide-oda csúszkál a körmökön, a tökéletes igazgatás pedig a klasszikus görgetéssel nekem nem jött össze, szóval hátha segíthettem valakinek.

Viszont alaposan nézzétek meg a minták méretét, mert ezek _kicsik_. Nem viccelek, az én körmeim alapvetően sohasem túl hosszúak, de így is vissza kellett reszelnem a hüvelykemből egy keveset, hogy elég nagy legyen mondjuk legalább garantálja, hogy nem lesz túl hosszú, ami nem lehet nálunk a suliban - egészségügy, ezért mindenképpen ajánlom, hogy akinek az enyémeknél hosszabb/szélesebb körme van az XL méretek közt nézelődjön vagy vessen rá egy pillantást élőben, nehogy csalódás érje majd. Szerencsére a legtöbb minta elérhető nagyban is, nagyon nagy plusz ez a MoYoutól, hogy mindenféle körmű lányokra gondol :)

fairytale 10

Ő pedig a Diótörő. Nem hiszem, hogy maradt kétségetek afelől, megveszem-e majd, ha végignéztek a blog egészén :D Ő az egész lemezes minták közé tartozik, mint a kollekció összes darabja. Ilyen még néhány Gothic lemez, a Mother Nature lemezek és még sorolhatnám. Előnye a hátránya is egyben: mivel a minták a lemez teljes felületén terpeszkednek, kissé nehezebb kivenni egy-egy bizonyos részt belőlük, viszont bármilyen méretű körmökön használhatóak.

Ezen kívül nem sok újat tudok róla mondani, minthogy a minták minősége kifogástalan és hogy nemsoká hozok velük manikűrt :) Illetőleg úton van felém a messzeségből két Festive darab...



1 megjegyzés: