sminktesztek | catrice check and tweed velvet lip colour & velvet matt szemhéjpúder




Nem tudom, mi alapján lesznek egyes képeim kékek, bárhogy böködjem is a beállításokat, nézzétek el nekem - a swatchok színhűek és csinik :)




Véletlen futottam be az új trendkiadásba az Árkádban levő Rossmannban - ez kivételesen a pesti, kolbászolós hétvégémen volt, így ott már tuti megtaláljátok a kollekciót -, rögtön lecsekkoltam az érintetlen pultot, de egyedül ez az ajakkence nyerte el a tetszésem. Ez viszont nagyon!

A rúzs a Queen's BEAUTea Time névre hallgat, amit nagyon cukinak tartok; egyébként is imádom, hogy a Catrice mindig ötletes nevekkel illeti a termékeit.
A tartóssága átlagos, 3-4 órát kibírt rajtam evés és ivás nélkül. A viselése rendkívül kényelmes, a kopása egyenletes, csak úgy eltűnik. A hidratáló hatása szerintem egészen jó, alapvetően az ajkaim igénylik a balzsamot, de amíg ez volt rajtam, nem éreztem szükségét az ápolóimnak. A pigmentáltsága meglepett, egy vonásra készültek a minták és az ajkakon is ugyan ilyen határozottan működnek :)
Ha jól emlékszem, 1300 forint körül fizettem érte. Szerintem ár-érték arányban jó, de ezt döntsétek el ti; viszont ha tetszenek a kiadás színei, érdemes rájuk vetni egy pillantást, mert minőségre szerintem kifogástalanok és szép őszi-téli színeknek találom őket.




A rúzzsal ellentétben a szemhéjpúder szerepelt a bevásárlólistámon, ugyanis a készletemben egyetlen egy szürke példány nem volt. Ezt gyorsan kiküszöbölve megvettem ezt, de sajnos nem tudok olyat mondani, amit a lányok meg ne tettek volna előttem.

Érte is 1300 forint körül fizettem, de minden centjét megérte ez a nem teljesen matt, inkább kicsit szaténos szürke.
A színéért abszolút odáig vagyok, ez a nem túl sötét-nem túl világos tökéletesség, ami kiválóan összeillik a Flormar - Princess Castle-el. Az állaga már jóformán krémes, nekem furcsa módon alig porol, és gondolkodás nélkül újravenném, ha esetleg egyszer elfogyna.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése