testápolás | yves rocher candied orange & cinnamon holiday collection


Az Yves Rocherbe beszabadulva elég egyértelmű volt, hogy a karácsonyi kollekciók felé veszem majd az irányt. Az Aranyalmán kívül találkozhatunk kandírozott narancs és fahéj, kandírozott narancs és mandula, illetve fűszeres vanília illatokkal is, ami közül választani számomra jóformán lehetetlen volt, de ez az illatcsalád egy hajszállal megverte a vaníliásat.

Minden kollekcióban található kézmosó szappan, kézkrém, tusfürdő, radírozós tusfürdő, radírozós habfürdő, testápoló és ajakbalzsam, amiket váltogatva állítottak össze ajándékkosarakat. Elég sokféle van, érdemes lecsekkolni :) Nyilván a legnagyobbat vettem meg, tipikus én :D Összességében véve miatt az illatán kívül egyáltalán nem tartom kihagyhatatlan vételnek, de az viszont...! Ti vettetek valamit a mostani Yves Rocher kollekciókból? :)

elérhető: Yves Rocher | ár: 5490 Ft

Kandírozott narancs és fahéj hab- és tusfürdő
Elszomorító, de ennek az illata nem tart túl sokáig. Nem szárít, kellemesen habzik, de mivel első sorban az illatáért vettem meg, így egy kissé csalódásként éltem meg, hogy fürdés után a bőrömön jóformán nem is érzem :/ Így igazából az illatán kívül nem ér többet egy Balea  tusfürdőnél, ahhoz viszont kicsit túlárazottnak érzem.

elérhető: Yves Rocher | mennyiség: 200 ml | ár: 890 Ft

Kandírozott narancs és fahéj gyöngyházfényű testápoló
Szerencsére a testápoló párjáról már nem vagyok ennyire rossz véleménnyel. Kezdjük azzal a ténnyel, hogy csillog, én meg szarka vagyok, láttátok már ezt korábban is :D Az illata már jóval tartósabb, mint a tusfürdő párjáénak. Egyértelműen ezt tartom jobb vételnek a kettő közül és valószínű  megvenném újra, de mire elfogy, már nem lesz kapható és egyébként is van még egy tucat másik testápolóm itthon :)

elérhető: Yves Rocher | mennyiség: 200 ml | ár: 1290 Ft




Kandírozott narancs és fahéj kézápoló krém
Oké, el kell ismernem, megszállottan próbálom ki az újabbnál újabb kézkrémeket. A nővéri gyakorlat a folytonos fertőtlenítéssel iszonyúan megviselte őket, a kinn töltött négy hét alatt szolid 2-2,5 tubus krémet használtam el, így érthető, hogy keresem a tökéleteset. Na ez pont nem az, ami az extrém száraz kezeimre jó lesz, ellenben szinten tartásra vagy kevésbé durva kiszáradásra jó lehet. Képez egy selymes réteget a bőrön használat után, egyáltalán nem ragadós vagy csúszkálós, imádom :) Az illata egyébként is tartós és isteni, előfordulhat, hogy megveszem a társait is ínséges időkre...

elérhetőség: Yves Rocher | mennyiség: 75 ml | ár: 890 Ft

Kandírozott narancs és fahéj kézmosó gél
Azon kívül, hogy ez egy szappan és lehet vele kezet mosni, túl sok mindent nem vártam tőle. Azt szerencsére a krémmániás véleményekkel ellentétben nem vettem volna észre, hogy tovább szárítaná a kezem, de azt sajnos el kell ismernem, hogy nem annyira jó illatú, mint bármelyik másik termék a kollekcióból. Van egy kis felhangja, amit nem tudok hová tenni :/

elérhető: Yves Rocher | mennyiség: 200 ml | ár: 890 Ft





Kandírozott narancs és fahéj ajakbalzsam
Egyértelműen a kedvenc termékem a kollekcióból, erősen esélyes, hogy vissza fogok menni a vaníliás párjáért is. Lassan diagnosztizált ajakbalzsam függő vagyok, jóllehet alapvetően az Yves Rocher darabok nem a kedvenceim. Ez viszont isteni illatú, finom és a hidratálása is rendben van. Kifejezetten száraz, repedező ajkakkal nem bírna el, de szinten tartásra és kenegetésre tökéletes. Azt pedig említettem, hogy finom is...?

elérhető: Yves Rocher | mennyiség: 4,8 g | ár: 890 Ft

Kandírozott narancs és fahéj radírozó habfürdő
Alapvetően a radírozó habfürdőnek értelmét nem látom, ugyanis vízbe öntve a szemcsék elvesznek benne - talán ha az egészet beleborítanám, éreznék belőle valamit, de ilyen terveim nincsenek. Viszont a boltban megkérdezve kiderült, hogy a habfürdő és a tusfürdő között különbség a csomagoláson kívül nincs, így alapvetően ezzel a kiszereléssel jobban jártam, mert 50 ml-rel többet tartalmaz a társánál, még ha a kiöntögetős forma annyira nem praktikus. Cserébe egész jó habot képez - én az a fajta vagyok, amelyik tömör habfalba is rohan se elég, ha ráveszem magam a fürdésre, így semmi sem lehet elég jó - és finom illatú :) Tusfürdőként kipróbálva sem radíroz extrémen, inkább csak arra jó, hogy két valódi radírozás között kitoljuk az időt néhány nappal.

elérhető: Yves Rocher | mennyiség: 250 ml | ár: 1290 Ft





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése