arcápolás | l'oreal skin perfection nappali arckrém


Egyszer régen volt egy posztom a L'Oreal Skin Perfection család szérumjával, azóta kallódik a piszkozatok között a többi. Eljött végre az ideje, hogy szerepelhessen ő is, elvégre minden reggel használom a rutinom részeként.

A Krémmániás leírás szerint elvárhatunk tőle 24 órás hidratáltságot, finomabb pórusokat, puhább és egyenletesebb, jobban texturált bőrt, egységesebb színt. Hónapok óta használom ezt az arckrémet, így mostanra kiforrott a véleményem róla.

A csomagolása a szokásos, rózsaszín üveg, metálos kupakkal, ami az ujjlenyomatot ugyan gyűjti, cserébe viszont jól néz ki. Egy kis fedő is jár hozzá, én speciel szeretem, valahogy jobban érzem magam, ha tudom, hogy védve van benne a termék :) Táskával kompatibilis, így utazásokra is vihetjük magunkkal, nem kell attól tartani, hogy kiborul.
A krém maga pasztellrózsaszínnek hat (csak az üveg miatt, de én imádom :D valahol elveszett bennem egy unikornis és egy hercegnő), de egyébként fehér, krémes állagú és kellemes illatú. Nagyon kevés elég belőle, én elég rég használom és még elég sokáig is fogom, félő, hogy el se használom egy év alatt. Kissé géles állagú, könnyedebb hidratáló, a száraz bőrűeknek egyértelműen nem lesz elég, én is egy testes éjszakai krémet használok mellé, pedig aztán én nagyon messze állok tőle...

A bőröm az első időkben láthatóan változott tőle. Mindig is szenvedtem a tág pórusoktól, ezek valamelyest csökkentek (bár szerintem csapatmunka a többi termékkel együtt, amit használok - de végülis ezért használom őket együtt, így nem bánom). A bőröm hidratált, szerencsére egyáltalán nem hámlik - ettől kivételt képez az orrom környéke, mikor meg vagyok fázva és sűrűn kell fújnom, de ennyit azért bőven el tudok nézni neki, ember legyen a talpán, aki olyankor megóvja az orrtövét. A bőröm színe valóban egységesebb lett kicsivel, ezt kifejezetten szeretem benne, így egy púderrel el tudok lenni egy sima napon, nem muszáj mindig alapozót használnom ahhoz, hogy el tudjam viselni magam. Enyhén mattít is, ezt külön szeretem benne :)

Viszont hozzá kell tennem azt is, hogy ez a javulási folyamat megállt - szinten tartja a kialakult helyzetet, de még mindig nincs tőle modellbőröm :D Csodát nem csinált, valószínű újravenni sem fogom, de még mindig ez az egyik legjobb arckrém, amit idáig próbáltam.

Nektek melyik az az arckrém, amelyik megváltotta a világot? :) Hátha megtalálom közte az igazit...

elérhető: drogériák | mennyiség: 50 ml | ár: 3000 Ft






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése