ajakápolás | lush santa's lipscrub


Elég régóta nézegettem már a Lush ajakradírjait, de eddig még nem szántam el magam a vásárlásukra. Egyszerűen sokalltam a pénzt némi cukorért és olajért, ha egyszer a Pinterest tele van jobbnál jobb DIY receptekkel hozzá. Aztán beadtam a derekam, nekem karácsonnyal majdnem mindent el lehet adni :D

"Néhány simítás a finom, pezsgő, kólaízű ajakradírral – a legédesebb mód, hogy felkészülj a karácsonyi csókokra.
A kristálycukor, a datolya és a cseresznye radíroz és puhít, s nem utolsósorban jellegzetes karácsonyi ízt ad a csókjaidnak.
Egy cseppnyi elég, hogy átdörzsöld vele az ajkaidat, a felesleget pedig nyugodtan nyalogasd le."


A honlapon található leírás alapján valami Cherry Coke ízű radírt vártam és sokat csalódnom nem is kellett. Nagyon finom, ehhez kétség sem fér - és ami valójában meglepett, hogy nagyon alapos és tápláló. Ha sikerül megállnom, hogy ne egyem le, akkor valóban leradíroz minden elhalt hámsejtet és csodálatos alapot varázsol bármilyen rúzsnak még a szomorú, száraz, repedezett ajkaimból is.

Összességében véve kijelenthetem, hogy abszolút jó vétel volt és ha elfogy, akkor újra fogom venni - vagy ezt, vagy egy másik változatát, de újra fogom venni :) Ti mit gondoltok az ajakradírokról?


elérhető: Lush | mennyiség: 20 g | ár: 2890 Ft





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése