sminktesztek | nivea men cooling after shave balm


Tegye fel a kezét az, aki nézi a Nikkietutorials videóit és ezután jóformán rohant az első drogériába, hogy aftershave balzsamot vegyen! Remélem nem én vagyok az egyetlen... :D

Úgy voltam vele, hogy megveszem, kipróbálom, maximum odacsapom apa karácsonyi ajándéka mellé, aztán valami majd lesz. Aztán rájöttem, hogy nekem bizony eszem ágában sincs ezt kiadni a kezeim közül, mert jóformán többet ér, mint a Maybelline BabySkin primerem :D

Kezdjük a csomagolásával: egyszerű, fehér, nehéz üveg, csavaros kupak, elég praktikus - van valami fura vonzalmam az üvegcsomagolások iránt, azokat mindig hamarabb veszem meg, mint a műanyagokat. A szája nem túl praktikus, elég  nagy adagot önt ki, de ez pont arra jó, hogy homloktól dekoltázsig beburkoljam vele magam, így nem panaszkodom kifejezetten - meg egyébként is férfiaknak készült, nem nekünk, nem sminkhez :D

Illatát tekintve olyan ultimate pasi, de alapozás után ennek már nyoma sincs, így emiatt egyáltalán nem kell aggódni. Én egyébként kifejezetten szeretem is valami miatt, nem tudom, de olyan kellemes :)

Mikor pedig felkenem...! Olyan az arcom, mint a kisbabák feneke. Bársonyos, egészségesen fénylő (egyáltalán nem olajos, de nem is egészen matt) és nagyon-nagyon puha. Kézzel jobban eloszlatom rajta az alapozót, mint bármelyik ecsetemmel/szivacsommal nélküle, egyszerűen csak rajongani tudok érte :D Ráadásul jóval tartósabbá teszi: ezt a posztot majdnem kilenckor írom este, szolid 12 órája sminkeltem. A bőröm alapvetően eléggé zsíros, a T-zónában főleg, de csak mostanra fénylett át, és púdert nem használtam ma, mert elfelejtettem elhozni :D Még az orromról sem tűnt el az alapozó a szokásossal ellentétben, csak megkopott, pedig fújtam elég rendesen.

Tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom, aki ár/érték arányban olcsó és jó primert keres elérhető közelségben :) Ti próbáltatok már nem sminkeléshez készült terméket sminkhez? Bejött? :)

elérhető: drogériák | mennyiség: 100 ml | ár: ~1999Ft







1 megjegyzés:

  1. Elhittem hogy lesz férfi rovat xD de attól függetlenül Boldog új évet neked és sok ihletet a blogod folytatásához :)

    VálaszTörlés