alkalmi smink | the a team



Nagyon-nagyon rég volt már smink a blogon, ezért úgy döntöttem, épp itt az ideje egy újnak. Felszabadult némi szabadidőm, amit kreativitásba öltem, ennek az eredményét láthatjátok most. :) Tegnap felénk nagyon hideg volt, ezért valami ősziesebb hangulatú sminkre vágytam. A neve pedig abból adódik, hogy ezt az Ed Sheeran számot hallgattam közben ^^ Van is ebből a dal szövegéből készített bögrém, egyszerűen imádom.

Ha megnézitek, semmi extrát nem láthattok benne: a mélyítővonalat sötétítettem a Sleek - Oh so special Boxedjével, ezt satíroztam a The Mail  és Bow segítségével. Ugyan ez a kombináció került az alsó szemhéjamra egy kis Noirral kiegészülve. A mozgószemhéjamra a Maybelline Color tattoo Eternal Gold alapjára került a Vintage romance paletta Meet in Madridja, a külső szemzugot pedig az Oh so special Gift baskettel sötétítettem egy kicsit.

Az arcomon semmi extra nem történt a szokásos kontúr-highlight kombináción kívül, most valahogy nem éreztem odaillőnek a pirosítót. Az ajkaimat pedig először az Italia - Cabaret kontúrceruzával satíroztam, erre került először a Catrice Ultimate Stay PassionRedje, majd ebbe ütögettem még bele az Avon Perfect Redjét. Az utóbbi sokkal inkább bordós-barnás, mint igazi piros-vörös, de így is imádom. Csak sajnos nem kifejezetten tartós darab, kár érte.

Ti milyen ajkakat preferáltok hűvösebb időben? Jöhetnek a sötétebb színek? :)

Felhasznált termékek:

Szemöldök:

  • NYX Eyebrow Cake Powder - Auburn/Red

Szem:

  • ArtDeco szemhéjalap
  • Maybelline Color tattoo - Eternl Gold
  • Sleek - Oh so special [Noir, Boxed, The Mail, Gift Basket]
  • Sleek - Vintage romance [Meet in Madrid]
  • Catrice Ultra fine ink szemhéjtus
  • Aden fekete szemceruza
  • Maybelline - Great lash 
  • Maybelline - Lash Sensational mascara

Arc:

  • Maybelline Baby Skin - Instant pore erases
  • Kryolan Suprcolor - Ivory
  • Catrice All Matt Plus Shine Control Powder - Warm beige
  • Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder - Deep bronze
  • Essence Sun Club all-in-one Bronzing Highlighter - Sun light

Ajkak:

  • Italia ajakkontúr ceruza - Cabaret
  • Catrice Ultimate Stay - PassionRed
  • Avon - Perfect Red



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése