sminktesztek | artdeco szemhéjalap


Megadtam magam az ArtDeco szemhéjalapot övező dicsőítő tömegnek, hogy aztán be is álljak mögéjük a sorba: lelövöm a poént, mert imádom.

A hőn szeretett Etude House primeremet elveszettnek hittem, ugyanis hajlamos szegény arra, hogy megüljön a tartója falában, ezért kikapartam egy kis tégelybe, amit aztán Castiel elpofozott valamerre. Én viszont kétségbeestem, mert a húgom szalagavatója ott volt a nyakamon, én sminkeltem őt is, nem tudtam, honnan szerezzek be egy megbízható terméket... Szóval összeszedtem magam és megvettem ezt, amit pedig azóta sem bánok. 

Testszínű, apró csillámokkal teletömött primer ez, ami egészen selymessé válik szemhéjra felhordva. A csillámoktól először megrettentem, de szerencsére egyáltalán nem feltűnő vagy hatalmas darabok. Előfordul ugyan, hogy kibukkan egy-egy darab a sminkem alól, de egyáltalán nem olyan szörnyű, amire számítottam. Le is mattítja a szemhéjat, ezért nem egyszer előfordult már, hogy csak felraktam a primert és egy tust, hogy aztán így legyen egész nap :D

Amire szerződött, azt viszont szépen teljesíti is: egy reggel hatkor feltett smink este nyolckor is jóformán tökéletes még, amivel én teljes mértékben meg vagyok elégedve. A tovább épített, rétegezettebb sminkeket tovább fenntartja, mint az éppen csak feldobott rohanós alig valamiket. Szerencsére a sietős sminkek sem néznek ki vele csúnyán, csak hamarabb kezd fakulni a színük, amit én személy szerint teljes mértékben tudok tolerálni.

Összegzésül ki kell jelentsem, hogy egy paraszthajszálnyival jobban szeretem az Etude House-nál, ugyanis ebből az utolsó morzsát is kinyerhetem mindenféle technikák nélkül, míg azt cafatokra kellett tépnem, hogy kiszedjek belőle mindent. Ráadásul ez sokkal könnyebben megszerezhető termék, mint az :)

Nektek mi a kedvenc szemhéjalapotok? Melyik márkára esküsztök?

elérhetőség: Douglas, Müller, iParfüméria | mennyiség: 5 ml | ár: 2490 Ft







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése