wishlist | születésnap


Mindjárt itt a szülinapom - jövőhét vasárnap -, ezért összerittyentettem egy kis listát, hogy mit szeretnék megkapni vagy megszerezni.

Körömlakkok terén megcsömörlöttem kicsit, viszont a Zoya - India azóta kívánságlistás, amióta megláttam Lakkomlakkom Edinánál. Tíz pontos skálán csilliószorosan gyönyörű - legalábbis én így gondolok rá, de akárhányszor megnézem a Nailland webshopjában, nem kapható. Már fel is iratkoztam az FB-frissítéseikre, hátha végre jön egy Zoya szállítmány :D De ha így haladunk, megrendelem eBayről, mert lassan elsírom magam, ha csak rá gondolok.

elérhetőség: Nailland | mennyiség: 15 ml | ár: 2990 Ft

IMG_3371
kép forrása: Lakkomlakkom

A másik lakk viszont, ami birizgálja a fantáziám egy újonnan megjelent piCture pOlish, ami az Enchanting névre hallgat. Szerintem ő reppenni fog velem haza, mert nagyon tetszik ez a szín, leginkább Giselle-re emlékeztet, aki az egyik kedvenc Disney hercegnőm :D Ráadásul nem szeretem, ha páratlanul vannak a dolgok, pont illeni fog a Moscow mellé. De azért még tűnődök, eddig minden Nailland járatomnál megforgattam, kézbe vettem, de nem vett még rá a lélek, hogy megvegyem.

elérhetőség: Nailland | mennyiség: 11 ml | ár: 3690 Ft

kép forrása: instagram


MoYou lemezek közül most ezt a négyet szemeltem ki magamnak hosszas tűnődések után, azóta is várok egy restockra, hogy megrendeljem őket.

A Gothic 05 bár nem túl passzoló így az év elejére, tudom, hogy ki fogom használni most a hálós-virágos, csipkés illetve simán hálós mintákat, főleg a dupla nyomdázásnál, amit többször láthattam már PAncsinál, és igazán lenyűgözött. A többi mintát sem féltem, mert októberben nagyon jól hasznát fogom majd venni nekik ^^

A Pro 08-ra egy ideje már szemet vetettem, és ahogy közeledik a tavasz, egyre inkább vágyom rá. A tulipánminta különösképpen tetszik és nem kétlem, hogy a többit is használni fogom, de az, ami miatt igazán akarom én ezt a nyomdalemezt, az a bal alsó sarokban található rózsaminta.

A Biker 08-as kissé szokatlan választás tőlem, nem is a motor vagy a rajta ülő csontváz vonzott, hanem a rózsa- és fecskeminták, a levelek, csillagok, "born to be wild" felirat, de könnyen meglehet, hogy Halloween közeledtével szimpatikusnak fog tűnni a sok kis koponya is. Hasonló rózsa-fecske-csillag-stb mintás lemezeket találtam más kollekciók között, de a kidolgozása ennek volt a legszimpatikusabb és már nem egy manikűrt kitaláltam vele, ezért várom már, hogy megrendeljem őket ^^

A Fashionista 05 pedig egyedül a chevron minta miatt kell. Az ebayen fellelhető ragacsok nem szépek és nem dolgoznak jól, megfelelő ollót nem találok, amivel celluxból kivághatnék mintát, felfesteni szabályosan nem tudom, ezért maradt a nyomda, ugyanis sokkal gazdaságosabb, mint a piCture pOlish NailVinyl. Viszont nem tartom elképzelhetetlennek, hogy egy fantáziátlanabb napon a többi minta felé nyúljak, ezért nem lesz pénzkidobás.

elérhetőség: gothic pro biker fashionista | ár: ~2000 Ft





Egy túlméretes sálat is nagyon szeretnék beszerezni, amíg tart a hideg idő, de nem találok olyat, ami méretben-anyagban-színben-mintában-árban megfelelne. A képen levő például tetszik, de állandóan készlethiányos, szóval ha valakinek van valamilyen lelőhelye, ne habozzon szólni róla! ^^

kép forrása: ASOS
Ezeken kívül lassan el kell kezdenem ismét tavaszi ruhák után keresgélni, de ez valószínű a kedvenc turkálóimban lesz majd esedékes. Ezen kívül beszereztem már a China Glaze - Pink of me utánpótlást, mellé raktam a Seashellt, bereppent három Golden Rose Holiday homokklakk is a kosárba illetve egy O.P.I. karácsonyi lakk, illetve sikerült megrendelnem eBayről egy Real Techniques dupe ecsetszettet és egy 28-as pirosítópalettát, ezért egészen biztosan nem fogunk kifogyni a posztokból az elkövetkezendő időkben. Ha pedig valaki, valahol, véletlen találkozik a Zoya Indiával, sikítson nekem! <3

UPDATE: nem bírtam ki, megvettem a Zoyát eBayen, jön szépen énfelém. Izgatott lettem :D

Ti terveztek valamilyen vásárlást mostanában? :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése