notd | insta nails #9


Nem egyszerű a bloggerélet macskával, amint látjátok... Életcélja belefeküdni minden dobozba, amit lát, én pedig kiborítottam belőle. Kegyetlen élet :D Mindenesetre van elég saját doboza, nem hagyom, hogy tönkretegye az enyémet - nem fért volna bele, elhihetitek nekem. Mama kosztján annyira jól élt, hogy felszedett jó pár kilót a kis tündérkém.

Sejthetitek, hogy visszatértünk Szegedre mindketten :) Lassan kezdek belerázódni ebbe a szemeszterbe (ez a harmadik hetünk már) és kialakul a napirendem, így remélem, hogy meg tudom adni a blognak és nektek azt az időt, amit érdemeltek. Tekintettel lévén arra, hogy hiányzott ez az egész, remélem menni fog :) Mivel hamarosan jön egy újabb Manikűrvadász, nagyon ideje egy friss instanails posztnak, fogadjátok hát szeretettel! Ti  milyen manikűröket készítetek mostanság? :)


Ezzel a manikűrrel múlthéten Naillandmani fordulót nyertem :) Büszkeségem tehát ez a kis róka, amihez sok régi és új kedvencet használtam fel. A legtöbbhez készül poszt (mint az Autumn, Escapades, Glory és Take a break), de ha van igény rá, készítek egyet a Mundo de Unas lakkokról is, van elég sok belőlük... :D Mit szóltok?

A felhasznált lakkok:
  • piCture pOlish - Autumn, Escapades
  • Essence - Take a break
  • ILNP - Glory
  • Essie - Petal Pushers
  • Mundo de Unas - Brick, White, Black



Ezt a körmöt nem láthattátok instán, de nem is értem, hogy miért - valószínűleg azért, mert ez nem egy díjnyertes kép, viszont a munkában annyira megkopott, hogy nem tudtam délután róla jobbat készíteni. Hát na, a Libri nem egy körömlakkímélő munkahely, de cserében imádtam :)

A felhasznált lakkok:
  • China Glaze - Below deck
  • Mundo de Unas - Light gold
  • MoYou - Fashionista 08
  • Essence - Go bold!



Ez szintén egy munkába készült köröm volt, ami ugyan úgy járt, mint az előző. Ez persze nem törte a lelkesedésem, hogy festegessem a körmeim :D Csak a kreativitásom, mert a végén inkább szép, egyréteges lakkokat kentem fel naponta. Sajnos nem látszik rajta minden részlet, mert a kép itt sem valami jól komponált, de annyira tetszett magamon, hogy muszáj megosztanom veletek.

A felhasznált lakkok: 
  • Dance Legend - Royal blood
  • Essence - Take a break
  • ILNP - My private rainbow (X)
  • Mundo de Unas - Black
  • Born Pretty Store Stamping Plate - X01



Olyan szépen megnőttek a nyáron a körmeim - ahogy itt is látjátok -, hogy öröm ezekre a képekre nézni. Persze kontaktlencsével nem túl praktikus, miután lemostam ezt a manit, reszeltem is őket lefele :D De a gradient csak ilyenen érvényesül számomra igazán :)

A felhasznált lakkok:

  • Essence - Play with my mint, Whisper of spring
  • Golden Rose - Matte 26
  • Mundo de Unas - White
  • Born Pretty Store Stamping Plate - L014



Vannak napok, mikor kifesteném a körmöm, de nincs túl sok erőm vagy kedvem hozzá. Hát ez egy ilyen nap volt - ráadásul ki kellett próbálnom a két (akkor) új Essence Colour & Care lakkomat, lehetőleg egyszerre. Nyomban beléjük szerettem és ez azóta is töretlen, a teszt hamarosan jön :)

A felhasznált lakkok:

  • Essence - I care for you, Take a break
  • Claire's - Gold chain



Ez pedig a magyar-belga meccs tiszteletére készült körmöm volt még az EB alatt. Nem hozott szerencsét a fiúknak, a feröer elleni meccsre nem is próbálkoztam - de így sem lett szerencséjük a fiúknak, így nem hozom összefüggésbe a dolgot :D Az egészet kézzel festettem - és szerintem kicsit beleőszültem a végére. Nyerhettek volna a kedvemért igazán... :D

A felhasznált lakkok:

  • Essence - Wild white ways, Red rocks
  • Mundo de Unas - Taupe, Spring green, Brick
  • O.P.I. - Christmas gone plaid
  • NYC - Lexington Yellow
  • Rimmel - Too cool to tango, Green eyed monster, Midnight kiss

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése