lakkteszt | golden rose rich color 109


Nagyon rég kerestem egy őzbarna lakkot őszre, ami lehetne nekem a new nude erre az évszakra. Azt nem mondom, hogy ez a küldetésem maradéktalanul sikerrel járt, mert ez a lakk inkább egy sötétebb berkenye, mint őz, de így is nagyon szép szerintem. Mire nem jó a Nailland pultja körüli bóklászás barátnőkre várva... :D És mivel ma van a meteorológiai ősz első napja, ennél ideálisabb nem is lehetne ez a poszt.

A Golden Rose Rich Color lakkok csomagolásáról nem tudok újat mondani. Mind a kiszerelés, mind az üveg a szokásos, az ecsete még mindig dundi és valóban elég egy mozdulat a köröm kifestéséhez, ha valaki elég ügyes. Na, én nem vagyok - de azért el lehet hinni az üvegnek, amit ígér.

A formula is olyan, mint a márka krém árnyalataié (legalábbis az általam birtokoltaknak pont egyforma), kissé sűrű, nem folyós, de jól irányítható. Átlagos száradási idővel rendelkezik, én a teljes fedésért két közepes-vékony réteget kentem fel. A swatchokon a gyűrűs- és kisujjamon láthattok fedőlakkot, míg a másik kettőn nem. 

Nektek van kedvenc őszi, barna lakkotok? Melyik? :)

elérhető: Nailland | mennyiség: 11 ml | ár: 590 Ft





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése