testápolás | alverde stadtgeflüster trendkiadás


Az első DM dobozban találkoztam először ezzel a trendkiadással - egy tusfürdőt raktak bele. Akkor beszereztem a testápolóját is, de azóta bánom, hogy nem tankoltam fel belőle. Képzelhetitek a meglepetésem, mikor belefutottam idén a DM polcain! Nem gondolkoztam két percnél tovább, hogy megvegyem-e vagy sem.

Mindhárom termékre ugyan az az illat jellemző: mintha citromos túrótortát ennék. Mellé társul az az érzés, hogy Párizsban teszem mindezt, így a szerelmem eziránt a kollekció iránt töretlen :D

A testápoló könnyed, vizesebb jellegű. Hamar beszívódik, ezért kézkrémként is ideális; én egy kis pumpás üvegbe cipelem magammal, hogy bármikor tudjam használni. A bőröm egyre kevésbé igényli a nehezebb, testesebb krémeket, így ez már elegendő ahhoz, hogy ne érezzem kiszáradva magam - épp jókor, mert az illatára is most vágyom :)

A tusfürdő jól habzik és megfelelően tisztít. Sajnos nem marad meg túl sokáig a bőrön az illata, de ezen segít a testápoló. Itt jegyezném meg, hogy a DM saját márkás tusfürdője, a Sweet Smoothie illata nagyon hasonlít ehhez a trendkiadáshoz: kifejezetten édesebb, a citrusosság nem annyira markáns, érdemes vetni rá egy pillantást.

A testpermet pedig megmelengeti a lelkem, kaptam már rá dicséretet. Mint minden testpermet, ez sem kifejezetten tartós, de ha folytatódik ez a meleg időjárás, jól fog esni, ha fújkálhatom vele magam :)

Összességében kijelenthetem, hogy nagyon örülök annak, hogy belebotlottam ebbe a csomagba. Nektek van olyan trendkiadásotok, amiket sirattok?

elérhető: DM | ár: 1999 Ft


Balról jobbra: testápoló, tusfürdő & Sweet smoothie tusfürdő


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése