sminkteszt | essenve velvet matt 07



Kezd egyre több helyen felbukkanni az Essence új szortimentje. Ezt a darabot DM-ben sikerült beszereznem, de láttam már Rossmannban is őket, illetve sokban mernék arra fogadni, hogy a Müllerek polcaira is kikerült már :)

Csak kíváncsiságból próbálgattam végig a tesztereket, mikor a kezembe akadt ez a rúzs. Nem terveztem megvenni, elsőre ott is hagytam, de annyira piszkálta a fantáziám, hogy a következő DM utamkor bedobtam a kosárba. Lelövöm a poént: nem bántam meg.

A csomagolása a már megszokott Essence, kezd egyre minőségibb lenni. Bírja az eséseket, nem törik teszteltem, erősen zár, így bírja a táskában utazást is. A tapintása kissé gumiszerű, hajaz a benne levő rúzs finishére - és nem csak az anyagával, hanem a színével is.

Szegénykém nevet nem kapott, így csak a számával hivatkozhatok rá, ezt nehezményezem - de legyen ez a legnagyobb bajom vele! Ha a belbecset nézzük, igazából elmondhatom, hogy valóban ez a legnagyobb bajom vele. Mivel tudtam, hogy mire számíthatok, nem lepett meg a tartósság, ami ennek a terméknek a gyengéje - ceruzával nagyjából négy, nélküle két-három óráig bírja evés és ivás nélkül.
Nagyon krémes állaga van, azt ugyan nem merném megkockáztatni, hogy ápol, de az én ajkaim nem szárítja, mint a matt rúzsok általában. Szerintem ez betudható annak, hogy nem egészen matt, ahogy a neve is mondja, kicsit bársonyos; egyáltalán nem hivalkodó. A színével is rásegít erre, amolyan "my lips but better" árnyalat, bár tény, hogy sokkal rózsaszínesebb az én sápadt ajkaimnál. Ez az új hétköznapi, rohangálós rúzsom; a legtöbb sminkkel kompatibilis és szinte tükör nélkül javítható.

Egy szó, mint száz: érdemes az Essence új szortimentjére vetni egy pillantást. Az én érdeklődésem felcsigázta az új rúzsceruza-kollekciójuk, biztosan meg fogom nézni magamnak közelebbről. Ti már vettetek valamit, mióta megjelentek? :) Szeretitek?

elérhető: drogériák | kiszerelés: 3,8 g | ár: 849 Ft





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése