sminktesztek | miss sporty bff lipstick


Sajnos nem követem figyelemmel a Miss Sporty újdonságokat, sosem volt ez a márka a szívem csücske. De egyszer csak kikerültek ezek az új rúzsok a polcokra, én meg álltam előttük, hogy "hohó, mi ez itt kérem?" - aztán gyors lendülettel bedobtam kettőt a kosaramban, úgyis akciós felkiáltással. Semmit nem tudtam róluk előzetesen, csak az állványon levő tesztereket próbáltam ki közvetlenül a vásárlás előtt - lelövöm a poént azzal, hogy ez a jobban sikerült impulzusberuházásaim közé tartozik.

A kollekció a szerintem halálcuki My Beauty Friend Forever (vagyis lehet, hogy My Best Friend Forever, attól függ, hol nézzük) nevet kapta, tíz színt találhatunk meg benne. Jellemző rájuk az, hogy krémesek, siklanak és maximum két-három rétegben fednek - a csomagolásuk praktikus. Jól zárnak, táskába dobva sem nyílnak ki, ezért a nesszeszernek is kiváló tagjává válhatnak, ráadásul a kupakjuk megegyezik a rúzs színével, így állítva is kifejezetten jó a tárolásuk. Összességében véve mintha keresztezték volna az új Essence Sheer & Shine rúzsokat a Catrice Ultimate Stay rúzsokéval a csomagolást tekintve. Ezzel már megvettek engem :)

Állagban is valahol köztük vannak: közepesen fednek, krémesek és nem szárítanak. A hirdatáló hatást nem merném kijelenteni ugyan, de szárazabbá semmiképp sem teszik a számat.
Két krémfinisű árnyalatot birtoklok, a 101-es My Adorable Nude és a 102-es My Funny Mauve nevűeket. Elmondhatom róluk, hogy a nude 3 rétegben nyújt teljes fedést és ekkor már hajlamos beleülni az ajkam ráncaiba, de a mauve kettőben fed és marad, ahová rakom. Két-három órán át bírják evés és ivás nélkül, mindkettő után javítani kell, de mivel nem vártam el többet tőle, ezért nem is csalódtam. Felkenve nem mattok, de nem is fényesek, valahol a kettő közt helyezkednek el. Mászkálásra szerencsére egyik sem hajlamos és korrigálni is könnyű őket.

Színüket tekintve a My Adorable nude egy meleg tónusú, barackos nude, ami nagyon világos és feltűnő, semmiképp sem egy bőrszínhez passzoló darab, számomra leginkább tavaszi-nyári színvilágú és inkább barna bőr kompatibilis, semmint a mostani hófehérke színem. A My Funny Mauve egy lilás-pinkes semlegesebb szín, minden évszakban tökéletes és imádnivaló :)

Én ugyan a Krémmánián leírásban szereplő 'Long lasting lipstick' feliratot enyhe túlzásnak érzem rajtuk, de ár/érték arányban (én 674 forintért vettem akciósan darabját) tökéletesen megérik. Kiváló futkosós rúzsok, majdnem alapdaraboknak mondanám, mert tükör nélkül is simán fel lehet őket pattintani, de teljes árukon már nem venném meg őket. Viszont drogériánként jelentős eltérés tapasztalható az árát tekintve - a krémmániás feltöltötthöz képest, 899 forint körül láttam ma a DM-ben. Viszont a mennyiség nemes egyszerűséggel nincs feltüntetve a csomagoláson :D Ha valaki tudja, akkor ossza meg velem a titkot, én 3-4 g körülre tippelném, elég kiadós adag.

Nektek van már BFF rúzsotok? Szeretitek? :)

elérhetőség: drogériák | ár: 1299 Ft






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése