sminktesztek | maybelline color tattoo - permanent taupe


Miközben agresszívan dúdolom a Permanent Vacation című számot, bemutatom nektek a Permanent Taupe Color Tattoo-t, ami a harmadik a készletemben. És nem az utolsó, ebben biztos vagyok, jaj... Mindig erre asszociálok róla, mikor használom... lehet, hogy a szomszédaim utálják már, de mit lehet tenni?! :D

Betegesen imádom a Maybelline-nek ezt a termékcsaládját és ezzel gondolom nem vagyok egyedül. A fekete az jóformán esszenciális, az arany messze a kedvencem, de vannak olyan reggelek, amikor épp csak két mozdulat sminkre van időm, ami tuti ott marad, kinéz is valahogy, mindenhez passzol és nem tudom elrontani - na ezekre a napokra maga a megváltás ez a szín.

A tulajdonságai megegyeznek az általános Color Tattoo-kéval, bár én egy kicsit nehezebben eldolgozhatónak találom az aranynál, feltehetőleg azért, mert matt és sötét. Nem mintha így több lenne ez az idő másfél percnél, el vagyok kényeztetve :D
A színe pedig: valóban taupe. Mindenhez passzoló, se nem szürke, se nem barna, se nem lila - kicsit az összes, csodaszép taupe. Imádom :D Ráadásul extrém tartós még szemhéjalapozó nélkül is, nem gyűlik össze a szemhéjam ráncába, csodaszép... mit kívánhatnék még tőle?

Mondjuk a márkától azt, hogy behozza a többi színt is. #álmok
Nektek melyik a kedvenc Color Tattoo-tok? :)

elérhető: drogériák | mennyiség: 4 g | ár: 1699 Ft




2 megjegyzés:

  1. Ezt a színt már nagyon régóta be szeretném szerezni, csodaszép és praktikus :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :) Én is úgy szeretem, alapnak, mikor füstös sminkre vágyom...! Egyébként igazán illik hozzád, tényleg ideje beszerezned :D

      Törlés