elfogytak #2

oké, ez a Glamour-napokon beszerzett haul, de elfelejtettem lefényképezni a flakonokat egyben
Eléggé szégyellem magam a majd' másfél hónapos blogszünetért, de mentségemre szolgáljon, elég húzós heteken vagyok túl. A Sebészeti Klinikán töltött gyakorlatomat követte egy szupervíziós hét, majd a vizsgaidőszak első két hete is igen mély víz volt a számomra, ahol minden időmet a tanulásra és vizsgázásra szántam - de már csak három helyen kell megfelelnem, mindenre van bőven időm, így végre a blogra is :)

Úgyhogy amíg újra felveszem a ritmust, elkezdtem a körmeim festeni, sminkelni (a terület átka), meg úgy alapvetően adni magamra azon kívül, hogy mindig ápolt legyek, hozok nektek egy elfogytakos bejegyzést. Mivel már a harmadik adagot is befényképeztem, ideje lenne... :D



Elseve Arginine Resist X3 Hajerősítő sampon: A samponokat mindig duplájukra hígítva használom (ezt ajánlom nektek is, nem csak tovább tart, nem korpásodik a fejbőröm és ritkábban kell mosni - az ember alapvető szükségletei óránkon tanultuk és tényleg működik :D), így pont egyszerre fogyott el a balzsammal. Különös problémám nem volt vele, megfelelően tisztított, habzott, az illata is kellemes, de olyan eszeveszett erősödést nem tapasztaltam. Amúgy is szeretem váltogatni a samponjaim, így most más milyet használok, de elképzelhető, hogy újra fogom venni :)

Elseve Arginine Resist X3 Hajerősítő balzsam: A balzsamoktól általában annyit várok el, hogy fényessé, selymessé és könnyen kifésülhetővé tegyék a hajam. Ezeket az elvárásaim maradéktalanul be is váltotta, de ahogy a samponnál elmondtam, nem tapasztaltam olyan nagy hajerősödést.

Balea Volume Effect hajlakk: Időről-időre újraveszem ezt a lakkot, ha a kedvenc Taftom éppen készlethiányos. A funkcióját betölti, de utána sosem tudom úgy kifésülni, mintha benne se lett volna - biztos, hogy vissza fogok térni hozzá, de nem lesz kedvenc :)

L'Oreal Studio Line Hot Liss Hővédő hajkisimító spray: Nehezen tudom megítélni egy hővédő hatékonyságát. Ígérhet bármilyen termék bármilyen tartós egyenességet, az én hajamban nem fog összejönni - alapvetően alig hullámos hajam van, így minden egyenesség maximum 8-10 órát tart, de akkor már nagyon szerencsés vagyok. Mindenesetre elmondhatom róla, hogy egy kicsit kevésbé törtek a hajvégeim a használat során :) Jelenleg egy Balea darabot használok, ha elfogy, majd kiderül, ezt veszem-e újra, a Baleát vagy keresgélek tovább.


Colgate Max White One szájvíz: Ritkán rakok fogápolási dolgokat a blogra, pedig nagyon szeretem és fontosnak tartom őket. Ez a szájvíz az egyik kedvencem, a White One fogkrémekkel együtt szoktam használni, már újra lett véve és fogom is, ha elfogy.

Himalaya Herbals Sparkly White fogkrém: Ez az esti fogkrémem - oké, ez így elég hülyén hangzik, de éjjelre nem szeretem a túl  mentolos krémeket, mert éber leszek tőlük. Ennek Niki szerint karácsonyíze van - nekem ehhez több gyógynövény kellene bele, de nagyon finom és nem túl mentolos. A fehérítéssel kapcsolatban pedig... együtt használok a fogaimra ötféle terméket naponta, plusz az alkalmi dolgok, így nem tudom kijelenteni, hogy csak ennek köszönhető, mindenesetre már újravettem :D

Nivea Intimo Double Effect intim mosakodó gél: Állandóan leragadok a Nivea mosakodóknál. Elégedett vagyok velük - sokáig tartanak, jó illatúak és változatos ígéretekkel vannak a polcon. Ez a darab a borotválkozást hivatott elősegíteni, kellemes volt használni, amíg tartott. Már nem gyártják, így esélyem sincs újravenni, de ennél a családnál maradtam, csak a zöld társánál.

Essence Liquid Ink szemhéjtus: Szánalmas, hogy mennyit áradoztam már erről a tusról és mennyit fogok is még. Sokadik tubusom ez belőle, most is van itthon - igyekszem ugyan elhasználni a többi tusom is, de csak ez akar fogyni :D Abszolút újravevős és szerelem.

Maybelline LashSensational vízálló szempillaspirál: Tudjátok, hogy szinte csak Maybelline szempillaspirálokat használok. Jelenleg a LashSensational család a kedvencem - egy Intense Black darabot használok napi szinten (és van egy tartaléknak is már, mert Joy-napok... :D), a vízálló tulajdonságának nem láttam nagyon értelmét a saját szempilláimon, de szerettem.



Garnier Mineral InvisiCalm 48h dezodor: Valahogy mindig ezt a fújós dezodort veszem meg. Mindig megfogadom, hogy nem... aztán de :D Igazából nincs vele bajom azon kívül, hogy kicsit unom már az illatát. A ruhát nem fogja be, a Rexona stiftes dezodorjaival együtt jól tartja a frontot, könnyen előfordulhat, hogy újra fogom venni :D

Dove Winter Care testápoló: Szerettem ezt a testápolót :) Minden évben kiírják, hogy limitált, aztán jövőre újra behozzák :D Előfordulhat, hogy újra fogom venni. Kellemes illata volt, az én télen hisztire hajlamos bőrömet is kordában tartotta, nem szenvedtem extrém kiszáradással (csak a boka-könyök-kéz vonalon, de azt más termékekkel orvosoltam), összességében véve jó vétel volt.

Nivea Harmony Time tusfürdő: Ezt a tusfürdőt minden évben újraveszem és elhasználok belőlük legalább 1-2 flakonnyit. Az illata nekem már abszolút a hűvösebb időkkel kötődött össze, karácsony-hangulatom lesz tőle. Nagyon szeretem :) Megfelelően hidratál, a bőrömön érezni utána az illatát; egyedül azt sajnálom, hogy nem gyártanak belőle testápolót.

Isana Winterdusche Vanille & Karamell tusfürdő: Már bánom, hogy nem vettem ebből a tusiból utánpótlást. Annyira jó illata volt! Olyan kuckós, tényleg karamelles-vaníliás, igazán jó. A tisztítóképessége is megfelelő volt, habzott, nem szárította a bőröm, de az illata...! Az vett le a lábamról. Remélem idén visszahozzák :)


Nálatok fogyott el valami mostanában? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése