sminkteszt | stargazer fixative gel


Én és a glitterek újabban kezdünk szorosabb kapcsolatot ápolni. Fekete glitter a tusvonalra, nude teljes szemhéjra, ilyen-olyan színűek mindenhová, ahová csak jól esik - jöhetnek! De ehhez szükségem volt egy megfelelő fixáló zselére, mert a műszempilla ragasztó valljuk be, nem lenne egy díjnyertes ötlet, önmagában meg lehullik. Ekkor futottam  bele ebbe a gélbe, rögtön meg is vettem :D

Meglepően aprócska, de tekintve a tényt, hogy alig kell belőle használni, sokáig fog tartani, mire elhasználom. Stabilan záródik, nem tartok attól, hogy be fog száradni, a tubuska amilyen apró, annyira masszív is. Ha bármilyen okból magammal akarnám cipelni, egyáltalán nem félnék bedobni a táskámba :)
Bár nagyon aprónak, és emiatt gazdaságtalannak tűnik, rettentő vékony réteg elég arra, hogy megtartsa a glittereket nagyjából 10-12 órán át, utána azért elkezd potyogni. Hamar szárad, ezért gyorsan vagy több szakaszban érdemes vele dolgozni. Teljes szemhéjra alkalmazva hibátlan, viszont ha tusvonalra akarok glittert ütögetni, a nap végére tuti, hogy szikrázó szeplőkkel leszek teli, mert le fog hullani a negyede, ez elég nagy negatívum a számomra.
Bolyhos, nagy méretű applikátora van, ami megfelelő mennyiségű anyagot vesz fel és juttat a kívánt területre, de én jobban szeretem ecsettel leszedni róla és úgy felvinni, pontosabban tudok vele dolgozni. Illata nincs, víztiszta és arra is szárad, érzésre is nagyon híg, de stabil.


Összességében véve ajánlani tudom, ha ehhez hasonló terméket kerestek, de én ha találok másfélét, nem fogok kétszer gondolkodni azelőtt, hogy megvegyem, mert nem az igazi.

Ti mit használtok glitterek alá? Szoktatok egyáltalán glitteres sminkeket készíteni? :)

elérhető: MUP | kiszerelés: 2,9 ml | ár: 650 Ft



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése