sminkteszt | mac kinda sexy


Azt mondtam magamnak, hogyha átmegyek a szigorlatomon, megveszem magamnak ezt a rúzst. Nagyon rég szerettem volna emiatt a Holland Roden kép miatt, amikor pedig átmentem - ötössel! Rég voltam olyan büszke magamra -, elmentem szépen és meg is vettem.

Sok jót hallottam a MAC Matte rúzsokról, ezért nagy reményeket fűztem hozzá. Elvittem magammal Gabust is bírának, mert ennyi pénzt egy rúzsért nehezen adok ki, pláne, ha még jól sem áll, csak nagyon akarom... de szerencsémre áldását adta a vásárlásra.

A csomagolás matt, fekete doboz először, utána ez a töltényformájú tubus a második, szép és minőségi hatást kelt. Megfelelően kattan, ha bezárom, abszolút táskabarát, ha beledobom a neszesszerembe nem félek, hogy minden tiszta rúzs és kidobott pénz lesz.

Most pedig a belbecs: abszolút tartós és iszonyúan pigmentált rúzs. Mint a mattokra jellemző, ez is szárít - nekem utána (és előtte) intenzív Carmex használat kell, de amúgy is használom, így számomra ez nem probléma. Így nincs olyan, hogy kiemeli a száraz részeket vagy valami :) A színét tekintve egy meleg tónusú, barackos nude. Én mindig a NYX - Nude pink ceruzájával használom, ez lett a legújabb go-to kombinációm. Bármilyen sminket készítek mellé, mindig megállja a helyét :D Egyszerűen imádom. Nem hiszem, hogy ezentúl gyűjtője leszek a MAC rúzsoknak, a pénztárcám azt nem engedélyezi, de néha-néha bele fog férni egy-egy, mert abszolút megéri az árát.

Nektek van MAC rúzsotok? Melyik a kedvencetek? :)

elérhetőség: MAC üzletek | kiszerelés:3 g | ár: 6 100 Ft


önmagában - Nude Pinkkel kombinálva


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése