illat | zara - nuit



 Távol álljon tőlem, hogy illatokat akarjak bemutatni, mert még rosszabb vagyok benne, mint a színmeghatározásokban körömlakkok esetén, de ez az a parfüm, amiről úgy éreztem, hogy muszáj írnom.

Eléggé szigorúan állok a hozzám kerülő illatokhoz, megvan a néhány jól bejáratott darabom, amiket többnyire évszak, néha pedig alkalom szerint váltogatok, de a szokásos őszi-téli Playboy - Play it lovely mellé szükségét éreztem egy váltásnak, hogy ne mindig ugyan azt használjam. Végigjártam az összes drogériát - többször, hogy felfújjam magamra a nekem tetsző illatokat -, mígnem egy kedves barátnőm be nem vitt a Zarába.

Tudni kell rólam, hogy ezelőtt sosem tettem be oda a lábam: sem a hangulatát, sem az árait, sem a termékeit nem az én pénztárcám és ízlésem szerint alakították ki, így eléggé vonakodtam, de ha már úgyis ott jártunk...

Aztán felfújtam ezt, meglengettem a karom, hogy elillanjon az alkoholos felhang és nagyjából azt hittem, hogy ott vágom le a kasszához az üveget, mert ez-az-én-illatom. Tisztességes nevén Nuit - Eau de Parfum - Natural spray. :)

Illatjegyeit tekintve:

  • fej: bergamott
  • szív: eper, rózsafa
  • alap: vanília, ámbra

Amit én érzek benne, az egy rendkívül jól összerakott, édes-fűszeres, kuckózós, bújós illat. Mikor ezt hordom, leginkább beburkolnám magam az oversized sáljaim egyikébe, hogy aztán pumpkin spice lattét iszogatva üljem végig az előadásaimat :D Az illat maga kifejezetten tartós, egyszer-kétszer frissítem egy hosszú nap során, de ez leginkább a saját örömömre történik, hogy érezhessem az illatot újra, miután megszokta az orrom. Ahogy a barátnőm, aki elkísért, mondta kissé testápolós jellege van a szó pozitív értelmében, és igazat kell adjak neki: de én, aki úgy használom a testápolót, mint más a tusfürdőt, csak örülni tud ennek is :D

Azt is el kell mondanom róla, hogy egyáltalán nem egy sértő, tolakodó illat - édes, jellegzetes, kicsit talán erős is, de nem okoz fejfájást kisebb térben sem. Ezentúl biztosan gyakrabban járok a Zara felé - találtam már ott egy tavaszra tökély parfümöt is.

Ti már vásároltatok parfümöt nem drogériában/parfümériában? Szeretitek őket? :)

elérhetőség: Zara | mennyiség: 100 ml | ár: 2995 ft





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése