a nyár színei: akvamarin


Az utolsó fordulónknál az akvamarin van főszerepben, ami messzemenően a kedvencem az összes közül. Amennyire utálom a nyarat, annyira rajongok ezért a színért, ami pedig igazán ehhez az évszakhoz tartozik - őszintén szólva én sem értem néha magam :D

Valamiért egyértelmű volt, hogy nekem erre tengerparti manikűrt kell készítenem, ezért így is tettem. A nude-menta-menta-kék négyessel egy gardient alapot készítettem, ezután a homoknak szánt részekre húztam egy réteget a Claire's áttetsző alapban úszó fehér hologlitterjeivel. Ez leginkább élőben látszott, csak a vakus képen tűnik fel valamennyire, hogy volt ott valami :/

Ezután a gardient alapra készítettem habokat imitáló fehér mintát, mégpedig úgy, hogy egy pohár vízbe fehér lakkot cseppentettem, megvártam, míg szétterül, utána pedig alkoholos parfümmel ráfújtam és belemártottam az ujjam. Erre a műveletre nekem az Avonból származó testpermetem - éppen a cseresznyés volt kéznél, utána végig az ujjaim szagolgattam :D - felelt meg a leginkább, nagyon szépen felszaggatta a körömlakkot.

Végezetül eBayről származó kagylókat és gyöngyöket ragasztgattam rá, a maximális tengerparti hatás érdekében. Sajnálom, hogy véget ért ez a kihívás, mert nagyon élveztem minden fordulóját. Őszintén remélem, hogy őszre is lesz valami, amiben szívesen részt veszek :)

Nektek van olyan álom-tengerpart, ahová szívesen elutaznátok?

El ne felejtsétek megnézni a többiek munkáit!





Felhasznált lakkok:

  • Claire's - Bouquet
  • Golden Rose Rich Color - 71
  • Flormar Wet Look - 02
  • Moyra - No. 42
  • Rimmel - Too cool to tango
  • Flormar - Snow White

1 megjegyzés: