sminkteszt | romantic bear WOW long lasting lip color


Amíg nem írom meg a következő notd posztot - tekintettel léve egy közelgő igen nehéz vizsgámra, ami ha nem sikerül, kirúgnak az egyetemről -, engedjétek meg, hogy bemutassak nektek egy Aliexpresses szerzeményt. Mostanában elég nagy szenzáció volt a vloggerek körében a lehúzható smink, legyen szó szemöldökről vagy ajkakról. Mivel az előbbit én esélytelen vagyok kipróbálni (vörösre semmit sem gyártanak, shame on them), utóbbi felé kacsintgattam. Egyébként is megszállott módon használom az ajakra valókat, így örültem, hogy kipróbálhatok egy olyan dolgot, amihez még csak foghatót sem láttam a magyar piacon.

Természetesen az Aliexpress felé fordultam. Január 27-én rendeltem, a szokásos időtartamon belül kaptam kézhez atombiztos csomagolásban, sértetlenül. A Lovely Peach nevű árnyalatot választottam, ami a kinn levő képen valóban egy nagyon aranyos szín volt. Szerintem nem lövök le semmilyen poént, ha azt mondom, hogy amit kaptam nagyon messze állt tőle :D

A külsőségekről: stramm műanyag tubusban érkezik a termék. Elég olcsó hatása van, de ennyi pénzért mást nem várok, egyébként is a belbecs érdekel. Egyedüli hátránya az, hogy elég nehéz belőle kinyerni a terméket - pontosan felkenni pedig ecset nélkül nem lehet. Emiatt nem is túl utazásbarát, mert bár a táskát bírja, az ecset már kevésbé, ha nem utazásra van kialakítva. Javítani viszont nem lehet túl jól, úgyhogy ügyesen kell elsőre felvinni.

Maga a termék nagyon nyúlós, ragadós. A barackillatára nem lehet kifogásom, ellenben a színe... kiakaszt. Ahogy a lenti képen is láthatjátok, lehúzás előtt egy neonpink, utána pedig piszkos neon lilás-pinkes valami - leginkább úgy nézek ki tőle, mintha elkékült volna a szám :D

Nagyjából 10-15 percet kellett várnom ahhoz, hogy valóban megszáradjon az egész és lehúzhassam. Azalatt nem lehet se beszélni, se enni, inni is csak szívószállal, de ez elviselhető szerintem. De ezért a színért nem tudok megbocsátani: a tartósságról sem tudok beszámolni, mert nem voltam hajlandó annyit viselni, hogy megfelelő véleményt alkossak róla. Egyszerűen fogtam és kivágtam a kukába, mert én ezt így nem... :D De az alapkoncepció tetszik, úgyhogy lehetséges, hogy a jövőben teszek egy próbát a cseresznyeszínűvel - ennyi pénzért nem nagy katasztrófa.

Nektek mi volt az utolsó termék, amivel nem voltatok elégedettek? Miért? :)

elérhető: Aliexpress | mennyiség: 15 g | ár: ~ 1 $





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése