lábápolás | balea shrunden salbe


...avagy becses nevén sarokbőr repedés elleni krém. A lábaim igénybevétele elég magas: nem elég, hogy ápolóként (még tanulóként is...) extrém sokat kell rohangálni, gyalog szoktam közlekedni, ha az időjárás is úgy akarja. Rendszeresen járok pedikűröshoz, de jó ezt otthon megtámogatni kicsit :)

Ezért vettem meg ezt a krémet a DM-ben. Előzetesen semmit sem tudtam róla, csupán a 25% Urea felirat fogta meg a tekintetem. És milyen jól tettem! De először a külsőről:
Egyszerű tubus, pattintós kupakkal. Utazáskompatibilis, a terméket a végén nehéz egyedül kinyerni, mert eléggé sűrű, de a tubust félbevágva megoldható ez a probléma. Én ugyan jobban szeretem a pumpás krémeket, de őszintén - ez legyen a legnagyobb bajom vele, és rendben is vagyunk :D

A belbecs pedig: sűrű, fehér, de könnyen kenhető, erősen kámforos-mentás illatú krém. Fogalmam sincs, hogy ténylegesen megelőzi-e a sarokrepedést, mert sosem volt ebben szerencsére részem, le is kopogom :D Viszont tény, hogy alaposan bemasszírozva ápolja és frissíti a láb bőrét.
Amiben viszont verhetetlen: kézkrém! Nehéz esetekben ezt és egy pár vastag kesztyűt vetek be, télen ennek köszönhetően nem volt véres csonk az összes kis ujjam. Sajnos ez sem elég erős, lassan tiszta shea/kakaó/kókuszvajat fogok az ujjaimra tenni, ha ismét visszajön a rettenetes hideg, de egyértelműen ennek a kis drágának köszönhető az, hogy nem bújtam el a sarokba sírni. Ajánl ugyan kézmosást a használata után - nem értem, miért -, de mivel én kézkrémként használom, elengedem a kérdést. Annyi viszont biztos, hogy hagy egy enyhén csúszós, filmes réteget mind a lábakon, mind a kezeken, ezért csak óvatosan a mezítláb járkálással!

Összességében véve kijelenthetem, hogy ajánlom ezt a krémet, mert tényleg ápol :) Egyszer már újra is vettem, de biztosan fogom még.
Ti mit használtok a sarkaitokra/kezeitekre extrém esetekben? Beváltak? :)

elérhető: DM | kiszerelés: 50 ml | ár: 649 Ft





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése