notd | insta nails #5



Valahogy mostanság igencsak rám jár a rúd, ami a technikai eszközöket illeti... A laptopom a kórházi gyakorlatom utolsó hetén szervizbe került és azóta is ott chillel - nagyjából több, mint másfél hónapja :D De mivel minden félévben sikerült hasonló túrára küldenem - egyszer lelökte Castiel a pultról, aminek következtében valami mindig meghibásodik, jóllehet jó kis laptop lenne -, úgy döntöttünk, veszünk egy másikat. Ennek örömére, hogy végre van miről posztokat írnom nektek - ugyanis tetemes mennyiségű anyagot gyűjtöttem össze nektek itt a kényszerű szünet alatt, amit nagyon sajnálok -, kezdeném is a szokásos insta nails sorozat következő darabjával ^^



Összesen talán ha három-négy mani erejéig sikerült hamisítatlan nyárhangulatba hozni magam - mert egyébként naked vagy egyszínű körmökkel rohangáltam, az állandó éjszakás műszak nem igazán hozta meg a kreativitásom, de mivel ebből lett laptopom... megérte ^_^ -, ez volt közülük a második és kedvenc, mert többször elkészítettem. Az alapot a BPS 41-es lemeze hozta, arról is az álomfogó minta - stamping decal technikával készítettem el, a tollakat a Play with my mint és Let's get lost! színekkel töltöttem ki, míg az álomfogó testét a Moyra Josephine-nel. Az összes többi ujjam egyszínű volt a maguk egyszerűségében, de imádtam :)

  • Essence - Wild White Ways, Indian Summer, Play with my mint & Let's get lost!
  • Flormar - Holographic silver
  • Moyra - Gel Look Josephine
  • Konad fekete nyomdalakk
  • BPS - BPL41



Ez volt az első nyári manikűröm, amit a várva várt L010-es lemez ihletett. Iszonyúan megszenvedtem vele, mert nem tetszett, mikor a körmön töltöttem ki a színeket, a fóliára festés és maricaként lehúzás is halott ötlet volt, ezért stamping decal lett a vége egyesével... Cserébe imádtam viselni ^^ Fehér alapra illesztett matricákból áll az egész, mint látjátok, sajnos nem lett hibátlan... de legalább tiritarka volt és passzolt a júliusi kánikulához :D

  • Essence - Wild White Ways & Let's get lost!
  • China Glaze - Petal to the metal & Flip Flop Fantasy
  • Claire's - Fluorescent Green
  • BPS - L010



Ez egy igazán egyszerű manikűr, amit nem a közelmúltban viseltem, az is biztos ^^ Nagyon szeretem a chevront, ezért igyekszem a lehető legtöbbször felhasználni. Remélem belefér még ebbe az utónyárba egy rózsi-korall gardienten fehér nyomdás...

  • Golden Rose - Matte 31
  • Flormar - Holographic Silver
  • Lovely - Matt white
  • MoYou - Fashionista 05



A Catrice lakk beszerzése fölötti örömömben készült ez a rendkívül egyszerű mani - személy szerint én imádom, mikor két szélső ujj különbözik a többitől, gyakran kombinálom így a színeket. A lakk iránti lelkesedésem viszont azóta csökkent, mert az Indian summer mind színben, mind minőségben lekörözi a Gallon of melont... megérne egy összehasonlító posztot, kíváncsiak vagytok rá? :)

  • Moyra - Pastel Shades 601
  • Catrice - A gallon of melon



Utoljára hagytam a legkevésbé nyárias manikűrömet - amint látjátok, nem jön be nekem ez a kánikulabiznisz :D A poszt írásának pillanatában is a CBL - Love, actually van a körmeimen, amire sok mindent lehet ráfogni, de azt, hogy nyári, épp nem.
Ez a manikűr sem bonyolultabb egy faéknél, de a klasszikus fekete-arany páros a barokkmintával még mindig lenyűgöz :)

  • Golden Rose - Matte Black
  • Claire's - Gold Chain
  • MoYou - Fashionista 08




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése