sminktesztek | ben nye banana luxury powder


Hát lányok, engem is utolért a Ben Nye hype-ja. Nem tudtam, mire kellene számítanom, a márkától más termék még csak a figyelmembe sem került soha, de mint alapvetően sárgás bőrtónussal rendelkező lány, az arcomon állandó küzdelmet vívtam a rózsaszín tónusú alapozókkal és a rózsaszín beütésre hajlamos arcommal, ami borzalmasan elütött a nyakamtól.

A csomagolása büntetés az emberiségre nézve, nem csak ajánlott, hanem egyenesen kötelező venni mellé egy tartót vagy felhasználni egy régi, üres, kitisztított példányt, mert ebből egyszerűen nem lehet dolgozni. Nem értem, miért gondolta bárki is azt, hogy ez egy felhasználóbarát csomagolás... De mondjuk azt nem lehet kijelenteni, hogy nem egyedi, mert tuti nem látni még egy ilyet a polcokon :D

Egyébként a funkcióját teljes mértékben ellátja. Belesimul a bőrbe, mattá, de nem porossá teszi azt, ráadásképp elvégzi, amire vágytam: megfelelően fordítja a rózsi alapozókat sárgába vagy akár a bőr önálló tónusát is. Nincs erős fedése, ahogy azt a lenti képnél is látjátok, de amivel rendelkezik elég arra, amit ígér. Ennek ellenére, mikor a bőröm épp nem hisztériázik remekül elég primerrel önmagában, egyedül a szemem alatti karikák sötétliláját nem tudja eltüntetni önállóan.

Extrán tartósnak viszont nem nevezném, egyszer-kétszer érdemes átmenni rajta mattító papírral vagy magával a púderrel napközben, mert óhatatlanul átfényesedik. Azt viszont hozzátenném, hogy nincs olyan púder, amit nekem nap közben ne kellene igazgatni, ez a bőröm sajátossága, de ha van tippetek, ne tartsátok vissza! ^^

Ráadásul fura módon észrevettem, hogy mintha csökkentené a pórusaim méreteit... Ez az összes sárga púderre igaz, amit már próbáltam - azaz a maradék egyre, ami a Manhattan korrektorom aljában található és Warm Beige névre hallgat, ez pedig ugyan az a púder, amiből nem találok nagy kiszerelést és ami helyett vettem meg a Ben Nye-t -, így összességében meg vagyok vele elégedve és nem tartom rossz vételnek, de a hype valószínű Kim Kardashiannek köszönhető.

Ti már próbáltátok? Mi a véleményetek róla?

elérhető: Kryolan Sminkbolt | mennyiség: 42 g | ár: 5200 Ft





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése