esőesték | pajoma gyertyák


Meghoztam nektek az első gyertyatesztet, ami igazából a technikai dolgokra fog fókuszálni, mert egy illat megítélése iszonyúan egyéni dolog.

Ezekhez a kis tégelyes csöppségekhez a Müllerben jutottam hozzá 310 Ft/darab áron, amit korrektnek vélek érte. Elég sokféle van belőlük, nem emlékszem pontosan, de nyolcféle illat minimum megvolt.

A doboz remekül záródik, a kanóc szépen vágott és nincs vele probléma, a viasszal viszont annál inkább. Nem olvad tisztességesen, egy gonosz kis lukat mélyít a közepébe. Szerencsére ezt ki lehet küszöbölni úgy, hogy alufóliából köré hajtottam egy ráhúzható koronaféleséget, ami benntartja a hőt és ezáltal a viasz nem hagy peremet.

Ezt a kis koronát végig fenn kellett hagynom égetéskor, mert amúgy egyáltalán nem viselkedett szépen a viasz. Ezen kívül egyedül sajnos illata sem sok van... Elég nagy légterű lakásban élek, ezt el kell ismernem, de csak közvetlenül magam mellett égetve éreztem belőle valamit.

Ennek ellenére az illata mindkettőnek nagyon tetszett, ráadásul a doboza is rendkívül jól felhasználható, ezért végső soron nem bántam meg a megvételét, de az enyhe illatot vegyétek figyelembe, ha rászánjátok magatokat a vásárlásra.

Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla? Nagyon remélem, hogy alapvetően jó gyertyák, csak velem van a baj, mert isteni illatúak...




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése