KÖRÖM●LAKK | december színei - ezüst


Szánalmasan és otrombán elhanyagoltalak benneteket, teljes mértékben az én hibám és rendkívül röstellem: a tavalyi lusta-évem után maradtak hátra tárgyaim, amit dékáni engedéllyel tehettem le néhány sorstársammal, ezért az elmúlt három hétben négy tárgyból kellett vizsgáznom, szóval felkeléstől lefekvésig nagyjából tanultam. Ez sajnos meglátszott a manikűrvadászomon is, de most, hogy túléltem és úgy-ahogy szellősebb időszak következik. Nem azt mondom, hogy az elkövetkezendő időszakban nem fogom szívni a fogam, de azért marad némi időm már többek között a blogolásra is :)

Ennek örömére hirtelenjében kedvet kaptam ehhez a kihíváshoz, amibe bele is vágok rögvest. A december színeiről szól és IsaBella szervezi, amiért rendkívül hálás vagyok és ezúton is köszönöm neki!

Még nincs éjfél, szóval nem maradtam le semmiről: ezúton prezentálom nektek az első színt, az ezüstöt. Mostanában kezdek rákapni a kékes-ezüstös árnyalatokra, most is elég nagy meccs volt a színtársításnál, de mivel holnap kék körömkihívásos mani jön, ezért most a fehér nyert :D Valahogy egyértelműnek tűnt, hogy ezüst=hópihe, meg is maradtam ennél a vonalnál. Egyáltalán nem bonyolítottam túl, de pont az egyszerűsége miatt tetszik most ez.
A körmeim meg gyalázatosan aprók és betegek, ez ugyan nem korlátoz engem a manikűrözésben, de röstellem magam érte. Megviselte őt az elmúlt időszak, de majd most szépen megnő és boldog lesz.

A manihoz az alábbi dolgokat használtam:

  • Lora Quick Dry - Fehér
  • Moyra Metal Effect - Nr 304
  • China Glaze - Fast Foward Top Coat
  • Born Pretty Store karácsonyi lemezke

Nézzétek meg a többiek szépségeit is!





ez egy leginkább "nézd milyen aranyos kisujj vagyok" kép



3 megjegyzés:

  1. Úgy látom, hasonlóképp gondolkodtunk :)
    Szuper ez a Moyra lakk, nagyon tetszik a színe is és a nyomdázóképessége is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen ^^

      a moyra metal effect kollekció pedig végig ilyen, az arany is megvan és imádom :3

      Törlés
  2. Nagyon szép lett, igazán tetszik! Az ilyen nyomdázott hópelyhekkel engem meg lehet venni kilóra. :3

    VálaszTörlés