köröm●lakk | nyári kedvencek


Bárhonnan nézzük, a nyárnak lassan vége. Én ezt kevésbé bánom, mert a meleg és én nem szeretjük egymást - pontosítok: én szeretném őt, ha úgy 28 fok fölé nem menne -, de kissé sajnálni fogom, hogy ezek közül a gyönyörűségek közül nem hordhatom majd mindegyiket az ősz folyamán. Nézzük is, miket használtam a leggyakrabban ebben a szeszélyes időben!


Én vagyok a legjobban meglepve azon, mennyi rózsaszín/korall/barack körömlakkot, illetve ruhadarabot szereztem be az idén. Nagy kihívás volt nem az összeset ezekből a színekből válogatni... :D

Miss Sporty Quick Dry 467: Hát beletellett egy percbe, mire megtaláltam, melyik kód jelöli a színt... Sokkal jobban szeretem azokat a termékeket, amelyek kaptak fantázianeveket is, de egy ilyen szín esetében eltekintek ettől a rigolyámtól. A kép tökéletesen visszaadja a körmeimen viselt árnyalatot, amit kissé széles, lapos ecsettel vihetünk fel. Körömágynál, főleg kisujjnál picit trükközni kell vele, de szerintem megoldható probléma. Az állaga krémes, két-három rétegben megfelelően fed, a száradása is elfogadható időn belül van, így ezt egy jó vételnek tartom. Alant láthattok vele majd manikűrt is :)

Miss Sporty Up To 10 Days 541: Ez volt számomra a június nagy kedvence, unos-untalan felkentem a kicsikét. Az ecsete megegyezik a fenti pajtijáéval, a száradása kicsit lassabb volt ugyan, de cserébe két réteggel már szép fedést tudtam elérni. Egy rendkívül finom, barackos árnyalata van, amiért megvesztem - jól mutatott világosabb és lebarnultabb bőrrel is, a tartósságára pedig nemigen lehetett panaszom, így mindenképp megéri rávetni egy pillantást, ha szeretitek ezt a színt.

Moyra No. 53: A nyaram all-time favorit darabja, az egyetlen körömlakk, aminél fennáll az újravásárlás veszélye, mert alig lötyög valami az alján. Ez egy neonos-dinnyés-epres szín, ami sajnos négy réteg körül fedi le a körömvonalat, ezért vagy érdemes rászánni rengeteg időt, vagy fehér lakkot kenni alá - én néha a fentebb említett 467-es Miss Sportyt használtam erre a célra -, de a szín, az mindenért kárpótol! Legtöbbször amint lepattant, mostam le, hogy újra felkenhessem. Teljesen megvesztem érte, szinte az összes napos napon ez volt rajtam :D Lebarnult bőr mellett pedig egyenesen eszméletlenül mutat.
Egy megjegyzés pedig: ha fehér lakk fölé kenitek, egy rétegben szövegkiemelő-pink színe lesz, ami a következő réteg után vált át ebbe a pirosas árnyalatba.

Moyra Vivid Sand - Orange Love: Mennyivel jobb, hogy van neve is! Ez volt a vészhelyzetlakkom: a homoklakk, mint olyan, egy-két rétegben fed és villámgyorsan szárad, ez a kombináció plusz az észveszejtő színe volt az a kombináció, ami meggyőzött engem. Ez az a neon, ami méterekről kiböki az emberek szemét, lebarnult bőr mellett csodás, és ha mindez nem lenne elég, világít az UV fényben. Csak mondom. :D



Moyra Holographic No. 251: A holografikus láz engem is utolért. Hogy sajnos-e vagy sem még nem döntöttem el, de amikor ez a lakk van a körmeimen és kiérek napfénybe, csak bámulni akarom. Millió helyen lehetett olvasni róla - ha itt is szeretnétek, ne habozzatok szólni róla -, így nem mennék most bele a részleteibe, de ár/érték arányban szerintem verhetetlen darab.

Moyra No. 45: Ó, ez a kis menta szépség! Ha valami visszafogottra vágytam, ezt kentem fel. Idén a korall-mánia mellett bejött ruhaügyileg a menta is, aminek ez jó barátja volt. Mint a Moyra lakkok általában ár-érték arányban megfelelőek, ezzel sem volt problémám.

Lora Quick Dry White: Hogy mi a neve fogalmam sincs - fehér a lakk, fehéren nyomtatottak a betűk, de őszintén szólva nem is nagyon izgat. A külseje nem túl megkapó, de a belbecs...! Nem hittem el, hogy egy potom kettőszáz forintba kerülő lakk ilyet tud, mint ez a példány itt, jóllehet a saját körmeimen teszteltem le. Két hajszálvékony réteg elég belőle a tökéletes fedéshez, pislogok kettőt és már száraz is, mindezt ilyen áron... Bárki, aki elérhető közelségbe kerül ezzel a fehérrel, vessen rá egy pillantást, mert kenterbe veri az összeset, amit eddig használtam.


H&M Nail Polish Glitter Explosion: Ő egy amolyan kakukktojás a sorban, mert bár nagyon sokat használtam a nyáron ezt a lakkot, nem a saját, hanem a csepp unokahúgom körmein. Bogi rendkívül szerette - főleg a hercegnős színei miatt -, ez pedig nekem elég, hogy bekerüljön egy ilyen összeállításba :)

China Glaze Be Merry Be Bright: Hát... Karácsonyi lakk, tudom, de cserébe olyan mennyiségű glitterrel, olyan jó minőségben, hogy nem tudtam megállni a használatát, és ezt egy cseppet sem bánom. A mellette található kék lakkal párosítottam úgy, hogy egy ujjam nude volt, rajta ez a csillámtenger, az összes többi pedig kékben ragyogott. Ha a Nailland pultjainál találtok még ilyet a kiárusított dolgok között, mindenképp vessetek rá egy pillantást!

Rose Nails Nail Polish: Ez a lakk még számot sem kapott... Érdekes. Mindenesetre a színe gyönyörű, leginkább TARDIS-kéknek szoktam emlegetni, egy kicsit vastagabb rétegben tökéletesen fed és gyorsan szárad, így a kék lakkok szerelmeseinek érdemes rávetni egy pillantást, ha épp elmennek mellette. Sajnos csak az előbb említett China Glaze lakkal együtt hordtam, de a kék lakkjaim időszaka januárban és februárban jön el, szóval ami késik... :)


Essence Nail Art Glow in the night Top Coat: Ő a kettes számú kakukktojás a mezőnyben. Mindenképp ki szerettem volna emelni, mert ez a lakk két rétegben tényleg világít a sötétben! Könnyen elérhető, jó áru termékről van szó, ami ugyan kissé lassan és félmattra szárad, de ezt egyszerűen lehet orvosolni. Egy apró javaslatot tennék vele kapcsolatban: ne kenjétek nude lakkra, mert romlott májkrém-színe lesz...

Igen, piszkos a körömágybőröm - mindig lakkozás utáni reggel súrolom le körömkefével, ha nem vagyok biztos magamban és az ecsete technikában, de a fényképek mindig előtte készülnek. Igyekszem leszokni róla :/


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése